Απο το σημερινό φωτό-σαφάρι
Καλαθάς Σταυρός, υποδοχή του νέου χρόνου
2 Ιανουαρίου, 2011 από Φραγκίσκος Λαγωνικάκης
Αναρτήθηκε στις Για μένα..., Φωτογραφία | 87 Σχόλια
87 Σχόλια
Αφήστε απάντηση στον/στην radiocollectiva Ακύρωση απάντησης
Chania Blogs
Αρχείο
- Απρίλιος 2024 (1)
- Μαρτίου 2024 (4)
- Φεβρουαρίου 2024 (5)
- Ιανουαρίου 2024 (3)
- Δεκέμβριος 2023 (1)
- Οκτώβριος 2023 (1)
- Σεπτεμβρίου 2023 (3)
- Αύγουστος 2023 (2)
- Μαΐου 2023 (2)
- Μαρτίου 2023 (6)
- Ιανουαρίου 2023 (2)
- Δεκέμβριος 2022 (2)
- Νοέμβριος 2022 (2)
- Οκτώβριος 2022 (3)
- Σεπτεμβρίου 2022 (1)
- Αύγουστος 2022 (3)
- Ιουνίου 2022 (1)
- Μαρτίου 2022 (1)
- Φεβρουαρίου 2022 (3)
- Ιανουαρίου 2022 (1)
- Νοέμβριος 2021 (1)
- Οκτώβριος 2021 (1)
- Σεπτεμβρίου 2021 (1)
- Αύγουστος 2021 (2)
- Ιουνίου 2021 (2)
- Μαΐου 2021 (3)
- Απρίλιος 2021 (1)
- Μαρτίου 2021 (1)
- Φεβρουαρίου 2021 (1)
- Ιανουαρίου 2021 (5)
- Δεκέμβριος 2020 (2)
- Νοέμβριος 2020 (2)
- Οκτώβριος 2020 (2)
- Σεπτεμβρίου 2020 (2)
- Αύγουστος 2020 (1)
- Ιουλίου 2020 (5)
- Ιουνίου 2020 (2)
- Μαΐου 2020 (2)
- Απρίλιος 2020 (1)
- Μαρτίου 2020 (5)
- Φεβρουαρίου 2020 (2)
- Νοέμβριος 2019 (2)
- Σεπτεμβρίου 2019 (1)
- Ιουλίου 2019 (1)
- Απρίλιος 2019 (2)
- Μαρτίου 2019 (2)
- Νοέμβριος 2018 (1)
- Αύγουστος 2018 (2)
- Ιουλίου 2018 (4)
- Ιουνίου 2018 (2)
- Μαΐου 2018 (2)
- Μαρτίου 2018 (4)
- Φεβρουαρίου 2018 (2)
- Ιανουαρίου 2018 (1)
- Δεκέμβριος 2017 (8)
- Νοέμβριος 2017 (4)
- Οκτώβριος 2017 (5)
- Σεπτεμβρίου 2017 (7)
- Αύγουστος 2017 (11)
- Ιουλίου 2017 (8)
- Ιουνίου 2017 (6)
- Μαΐου 2017 (11)
- Απρίλιος 2017 (5)
- Μαρτίου 2017 (6)
- Φεβρουαρίου 2017 (7)
- Δεκέμβριος 2016 (3)
- Νοέμβριος 2016 (10)
- Οκτώβριος 2016 (9)
- Αύγουστος 2016 (1)
- Μαΐου 2016 (1)
- Φεβρουαρίου 2016 (1)
- Ιανουαρίου 2016 (2)
- Δεκέμβριος 2015 (6)
- Νοέμβριος 2015 (8)
- Οκτώβριος 2015 (4)
- Σεπτεμβρίου 2015 (11)
- Αύγουστος 2015 (5)
- Ιουλίου 2015 (8)
- Μαΐου 2015 (3)
- Απρίλιος 2015 (5)
- Φεβρουαρίου 2015 (8)
- Ιανουαρίου 2015 (4)
- Δεκέμβριος 2014 (1)
- Οκτώβριος 2014 (2)
- Σεπτεμβρίου 2014 (4)
- Αύγουστος 2014 (1)
- Ιουλίου 2014 (6)
- Μαρτίου 2014 (5)
- Ιανουαρίου 2014 (9)
- Δεκέμβριος 2013 (2)
- Οκτώβριος 2013 (8)
- Σεπτεμβρίου 2013 (9)
- Αύγουστος 2013 (4)
- Ιουλίου 2013 (13)
- Ιουνίου 2013 (12)
- Μαΐου 2013 (3)
- Απρίλιος 2013 (13)
- Μαρτίου 2013 (9)
- Φεβρουαρίου 2013 (13)
- Ιανουαρίου 2013 (10)
- Δεκέμβριος 2012 (13)
- Νοέμβριος 2012 (5)
- Οκτώβριος 2012 (11)
- Σεπτεμβρίου 2012 (10)
- Αύγουστος 2012 (12)
- Ιουλίου 2012 (10)
- Ιουνίου 2012 (15)
- Μαΐου 2012 (24)
- Απρίλιος 2012 (9)
- Μαρτίου 2012 (13)
- Φεβρουαρίου 2012 (17)
- Ιανουαρίου 2012 (9)
- Δεκέμβριος 2011 (6)
- Νοέμβριος 2011 (15)
- Οκτώβριος 2011 (19)
- Σεπτεμβρίου 2011 (17)
- Αύγουστος 2011 (12)
- Ιουλίου 2011 (14)
- Ιουνίου 2011 (16)
- Μαΐου 2011 (18)
- Απρίλιος 2011 (17)
- Μαρτίου 2011 (13)
- Φεβρουαρίου 2011 (13)
- Ιανουαρίου 2011 (20)
- Δεκέμβριος 2010 (13)
- Νοέμβριος 2010 (14)
- Οκτώβριος 2010 (12)
- Σεπτεμβρίου 2010 (12)
- Αύγουστος 2010 (13)
- Ιουλίου 2010 (19)
- Ιουνίου 2010 (10)
- Μαΐου 2010 (8)
- Απρίλιος 2010 (9)
- Μαρτίου 2010 (14)
- Φεβρουαρίου 2010 (8)
- Ιανουαρίου 2010 (10)
- Δεκέμβριος 2009 (12)
- Νοέμβριος 2009 (1)
- Οκτώβριος 2009 (1)
- Σεπτεμβρίου 2009 (5)
- Αύγουστος 2009 (4)
Kατηγορίες
- Games (16)
- Αρχαιολογία (11)
- Αθυροστομίες για μικρούς και μεγάλους (12)
- Αμπελοφιλοσοφίες (133)
- Αναδημοσιεύσεις (22)
- Ανακοινώσεις (22)
- Βίντεο (2)
- Γενικά και αόριστα (24)
- Για μένα… (96)
- Διεθνή (7)
- Επικαιρότητα (405)
- Εκπομπές (10)
- Ηχογραφίσεις (1)
- Ιστορία (117)
- Κινηματογράφος (7)
- Λαογραφία (1)
- Λογοτεχνία (14)
- Μεταφράσεις (2)
- Μουσική (69)
- Οικονομία (1)
- Προπαγάνδα (5)
- Πουτάνας Γίοι (13)
- Ποίηση (103)
- Πολιτική-κοινωνικά θέματα (631)
- Σκίτσο (14)
- Τέχνη εικαστικά (32)
- Τεχνολογία (6)
- Τοπικά νέα (4)
- Φωτογραφία (22)
- Χιούμορ (163)
- pc support (3)
- Reviews (2)
- Uncategorized (103)
Blogroll
Πρόσφατα σχόλια
Ανώνυμος στη The zone of interest ΑΣΕΠ | Η δεξαμενή πο… στη Η δεξαμενή που βαλτώνει Φραγκίσκος Λαγωνικάκ… στη Η αυτοδιάθεση του σώματος ως μ… Ανώνυμος στη Η αυτοδιάθεση του σώματος ως μ… poexania στη Ενα καίριο ερώτημα -
Πρόσφατα άρθρα
ΩΡΑΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΙΧΕΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Έκανα μια μαλακία, και έβαλα ενα φίλτρο στην μηχανή και απο το σημείο και πέρα που το έβαλα οι φωτο γίναν μπλέ…
και δεν εχω εγκατεστημένο και το photoshop να τις φτιάξω.
ΒΙΑΓΚΡΑ ΕΙΧΕΣ ΠΑΡΕΙ;
ΙΧΝΗ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ
Μπορουσες να πεταχτεις μεχρι Σταυρο, οπου εκει σαφως εχει πιο ομορφες περιοχες για να τραβηξεις φωτογραφιες. Βουνο, βραχια, παραλιες, για ολα τα γουστα.
Ολιγον καταθλιπτικες βρηκα τις φωτογραφιες ωστοσο..
Sartiv, θα μας τρελάνεις, δες λίγο καλύτερα τον τίτλο του ποστ.
E ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕΣ ΚΑΛΑΘΑ;
ΚΟΝΤΑ ΗΤΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΠΕΤΑΧΤΕΙΣ. ΤΙ ΔΙΑΟΛΟ. ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΜΑΡΑΘΙ ΚΑΙ ΖΟΥΡΒΑ ΕΒΓΑΛΕΣ ΦΩΤΟ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
http://www.athriskos.gr/modules/news/article.php?storyid=1628
ΜΑΛΑΚΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΒΙΝΤΕΟ.
ΑΚΟΥ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΘΑ ΠΑΘΕΙΣ ΠΛΑΚΑ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
«Σφάξε με πασά μου να αγιάσω», αυτό πιάνει μεγάλη μερίδα του πλυθισμού.
Τι θέλεις να γίνεις όταν μεγαλώσεις Κωστακη;
Όσιος
ελεος
Καλά έτσι που πάει το πράμα όλοι θα ασκητέψουμε…
lol τωρα το παρατηρησα…… Πρεπει να τα χανω, δεν εξηγειται αλλιως.
Αλτσχαιμερ απο τώρα ρε Γιάννη! Τόσο πολύ σε έχει ξεσκίσει το ΠΑΣΟΚ ψυχοσωματικά;
http://www.manolis.com.gr/index.php/2010/12/14/%CE%BD%CE%B1%CF%8C%CE%BC%CE%B9-%CE%BA%CE%BB%CE%AC%CE%B9%CE%BD-%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%BF%CE%B3%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%83%CE%BF%CE%BA/
ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΝΑΟΜΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΚΑΜΠΕΛ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Ωραία τα λέει, εσύ το διάβασες;
Η υποστήριξη των ανθρώπων όμως συνεχίζεται ακόμη κι όταν οι άνθρωποι αντιτίθενται στους ισχυρούς. Γι’ αυτό πιστεύω ότι εξαρτάται από τα ευρύτερα κινήματα της Αριστεράς, που πρέπει να είναι ξεκάθαρα, ποιες είναι οι εναλλακτικές. Και νομίζω ότι υπάρχουν εναλλακτικές, διαφορετικές πολιτικές. Πιστεύω όμως ότι υπάρχει η ανάγκη να είναι υπερεθνικές.
ΕΔΩ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ. ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ. ΣΩΣΤΑ ΘΑ ΛΕΓΑ ΚΙ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ – ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ. ΟΜΩΣ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΕΘΝΙΚΕΣ. ΔΗΛΑΔΗ;
ΟΥΤΕ ΕΔΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ.
ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΔΙΑΒΑΖΝΤΑΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΘΕΩΡΩ ΟΙΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΡΑΝΑ ΕΝΑΝΤΙΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΕΕΠΕΙΣΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ Η ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟ 2001 ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ.
ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΕΙ ΩΡΑΙΑ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΑΦΕΙΑ ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΗΣ.
ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΤΑ ΛΕΕΙ ΠΙΑΣΑΡΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΓΙΞΕΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΜΕΣΑΙΑ ΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΤΑΞΗ ΠΟΥ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΧΤΥΠΑΡΙΔΙΑ ΤΑ ΑΝΕΛΕΗΤΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ.
ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ – ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Η ΦΡΑΣΕΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Βασικά αν ειδες κάπου λέει, να ενωθούν όλες οι πληγείσες χώρες απο το ΔΝΤ ενάντια του, αυτό εννοεί μάλλον και εκεί που λες. Οσο για την ιδεολογία της,δ εν την ξέρω, εμένα στο βιβλίο της μου αρέσει η ανάλυση που κάνει όσον αφορά το πως εξαπλώνεται το «νεο δόγμα» στον σύγχρονο κόσμο.
Δηλαδή όταν λεω «νεο δόγμα» εννοώ τον ακόμη πιο σκληρό ιμπεριαλισμό.
Το διάβασμα του βιβλίου της το έχω παγώσει λίγο λόγω εργασιων. Αμα καταλάβω τι «καπνό φουμάρει» ιδεολογικά θα σε ενημερώσω και εσένα:)
ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΑΦΕΣ.
ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΝ;
ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΝΩΣΗ ΣΕ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΠΕΔΟ. ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΝΤ.
ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΝΩΣΗ;
ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΕ ΚΑΙ ΛΑΤΙΝΙΚΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝΟΥΝ ΚΩΛΟ ΣΤΟ ΔΝΤ.
ΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΜΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΛΑΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΝΑ ΤΑΧΘΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΔΝΤ. ΜΕ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΕΤΟΙΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ.
ΣΤΗΝ ΣΥΣΝΝΤΕΥΞΗ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΝΑ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΡΗΞΗ Α ΙΑΝΑΤΡΟΠΗ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Διαβασα προσεκτικα γενικα ολα.. και μου ηρθε μια σκεψη… ή μαλλον ενα ρητορικο προβληματισμο…
ΥΠΟΘΕΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ: Μια μερα ερχονται εκλογες και τις κερδιζει το ΚΚΕ. Βγαινει κυβερνηση με πλειοψηφια.
Ποιες θα ηταν οι πρωτες κινησεις της κυβερνησης; Στις 100 μερες της;
Απο οτι καταλαβα, θα βγαιναμε απο το Ε.Ε., απο το ΝΑΤΟ και αρνηση πληρωμης χρεων στο ΔΝΤ.
Επομενως λοιπον αυτο θα σημαινει επιστροφη στη δραχμη (και μια ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ υποτιμηση βεβαιως βεβαιως), αποκλεισμο απο την υπολοιπη Ευρωπη (αρα δεν θα εχουμε εισαγωγες) (Ισως θα εχουμε εξαγωγες ομως λογω χαμηλης αξιας δραχμης σε σχεση με το Ευρω)
…. Πως θα ηταν αραγε το βιοτικο μας επιπεδο; Χωρις παραγωγη; Επισης πιστευω οτι η Τουρκια θα γινοταν πιο επιθετικη απο ποτε … Ειδικα οταν δεν θα ειμαστε στο ΝΑΤΟ. Επομενως θα εχουμε πολυ χοντρα προβληματα στην εξωτερικη πολιτικη. Ουσιαστικα μονοι θα ειμαστε, σαν τη Κουβα.
Λογικα θα περασουμε πολυ ασχημα τα πρωτα χρονια ωσπου να αποκτησουμε μια στοιχιωδες αναπτυξη στηριζομενοι στα δικα μας χερια, και αυτο αν.
Αυτο θα χαρακτηριζοταν τραγικη κατασταση ή οχι; Βεβαια υποθετικα για να βγει κυβερνηση το ΚΚΕ, σημαινει οτι οι πολιτες που ψηφιζουν θα το γουσταρουν.
Το ερωτημα μου ειναι: αν θα ειναι καλυτερο το βιοτικο μας επιπεδο στο υποθετικο σεναριο απο την πραγματικοτητα. ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΙΣΧΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ…
ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν αναρωτιεμαι αν ειναι ιδανικος ο Κομμουνισμος γενικα ή οχι αλλα το ποσο καλα θα εφαρμοζοταν με τα τωρινα δεδομενα ως ωφελος για εμας τους Ελληνες.
Σαρτίβ, αφού εσύ ξέρεις καλύτερα τι θα κάνει το ΚΚΕ αμα κυβερνήσει γιατί δεν πας να πληροφορήσεις και την Αλέκα για να μην μπερδευτεί;
Διάβασε τις θέσεις του και το πρόγραμμα του και θα καταλάβεις, τώρα αυτά τα αυθαίρετα συμπεράσματα που έχεις βγάλει που τα σκέφτηκες ή που τα βρήκες δεν ξέρω και πραγματικά βαριέμαι να σου απαντήσω.
Sartiv θα στο πω με απλά λόγια, έτσι και αλλιώς μας οδηγούν απο το κακό στο χειρότερο, το ίδιο και την τουρκία, το ίδιο και την Αμερική και τον υπόλοιπο κόσμο. Μπορούμε να κάτσουμε σαν τα φοβισμένα ανθρωπάκια να ραγιαδίζουμε, και να πιστεύουμε ότι δεν υπάρχει σωτηρία, και μπορούμε να αντισταθούμε. Για το αν αντισταθούμε δεν υπάρχει καμιά εγγύηση για τίποτα, εκτός του ότι θα ανακτήσουμε την ανθρωπιά μας, για το να μην αντισταθούμε υπάρχει η σίγουρη εγγύηση, ότι τα πράγματα θα πηγαίνουν απο το κακό στο χειρότερο.
Διαλέγεις και παιρνεις.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΡΤΙΒ
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΘΕΣΕΣ.
ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΟΥΣ ΦΟΒΟΥΣ.
ΠΩΣ ΘΑ ΚΙΝΗΘΕΙ ΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ; ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΣΦΑΛΩΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ.
ΧΑΧΑ
ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΩΡΩ ΒΕΒΑΙΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΞΑΓΓΕΙΛΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.
1) ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΘΑ ΔΕΧΤΕΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΡΚΙΑ ΜΕΡΙΑ ΛΟΓΩ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΝΑΤΟ ΚΑΙ ΕΕ.
ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΝΤΑΠΑΝΤΩ ΤΑ ΙΜΙΑ ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΑΝ; Η ΥΦΑΛΟΚΡΗΠΙΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΥΘΙΣΑΤΕ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ;
ΟΙ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΑΕΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΑΧΗ ΝΑΤΟΙΚΗ ΤΟΥΡΚΙΑ;
Η ΚΥΠΡΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ ΑΚΕΛ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;
ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΑΝΟΙΞΑΝ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΕΚΕΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΕΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ; ΟΧΙ.
ΤΟ ΝΑΤΟ ΚΑΙ Η ΕΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΟ 1-3 ΤΗΣ ΝΗΣΟΥ;
ΤΩΡΑ ΤΟ ΝΑΤΟ ΔΕΝ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΝΑΤΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ;
ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΕ ΕΣΥ ΦΟΒΑΣΑΙ ΟΤΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΙΣΒΟΛΗ;
ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΠΕΝΑΚΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ KAI THN ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΧΩΡΑ.
ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΛΟΙΠΟΝ ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΚΕ ΘΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΔΟΥΛΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ.
Η ΔΕ ΚΟΥΒΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 55 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΕΕΙΝΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΑΥΤΑ ΔΕΝ ΔΙΑΝΟΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΕΙΣΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΟΥΒΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ. ΜΟΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΣΤΡΟ ΦΤΙΑΖΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΗΥ.
ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΚΟΥΒΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΕΣΣΔ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΛΙΑ. ΚΙ ΟΜΩΣ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑ ΔΕΝ ΣΙΜΩΝΟΥΝ.
Η ΜΗΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝΕ ΜΑΓΚΙΕΣ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ;
ΣΤΗΝ ΦΙΛΗ ΚΑΙ ΣΥΜΜΑΧΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙ ΠΙΝΟΥΝ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΟΠΛΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ, ΑΠΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΟΠΩΣ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ ΟΠΟΥ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ.
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ;
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΙ ΤΟ ΚΚΕ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΩΡΑ ΑΛΛΟΥΣ ΜΠΕΛΑΔΕΣ ΣΤΟ ΚΟΥΡΔΙΣΤΑΝ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΣΤΟ ΙΡΑΚ ΤΟΥΣ ΑΛΕΒΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΤΕΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΕΞ ‘ ΑΛΛΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΚΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ. ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΜΩΣ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΟΧΘΕΣ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΣ ΤΟ ΠΙΝΕΙ Η ΝΤΟΠΙΑ ΚΑΙ ΞΕΝΗ ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ.
Ο Θερσίτης στα είπε καλύτερα απο εμένα Γιαννη
2) ΘΕΜΑ ΧΡΕΟΥΣ.
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΘΑ ΖΗΤΗΘΟΥΝ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Η ΑΓΓΕΛΙΚΟΥΛΑ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.
ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΑΝ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΤΑΛΗΣΤΕΥΣΕΙ ΕΠΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ.
ΤΟΣΑ ΚΑ ΙΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΒΡΩΜΕΡΟΥΣ ΚΗΦΗΝΕΣ. ΓΙΑΤΙ;
ΔΕ Σ’ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙ; Ο ΛΑΟΣ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΚΑΡΠΩΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΟΙ.
ΥΠΕΡΑΞΙΑ.
ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΡΘΡΑ Ο ΠΟΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΣΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΜΗΝ ΚΑΘΟΜΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΗΔΗ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
3) ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΤΟ ΕΥΡΩ; ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ; ΕΓΩ ΣΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΙΜΑΙ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ Ο ΣΑΜΙΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ.
ΕΧΟΝΤΑΣ ΩΣ ΕΘΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΤΗΝ ΔΡΑΧΜΗ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ.
ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΞΑΓΕΙΣ ΦΤΗΝΟΤΕΡΑ. ΤΩΡΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΙ ΕΞΑΓΕΙ;
ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΛΗΡΟ ΛΟΙΠΟΝ ΝΟΜΙΣΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΕΔΙΝΕ ΤΟΣΑ ΟΦΕΛΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΗΝ ΟΝΕ ΤΙ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΔΥΣΤΥΧΙΑ;
ΜΟΝΟ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΚΕΦΑΛΑΙΟΚΡΑΤΕΣ ΚΕΡΔΙΣΑΝ. ΕΜΕΙΣ ΤΙ;
ΕΓΩ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΕΥΡΩ ΑΠΟΓΕΙΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ Η ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΗ ΠΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΟΣΟ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ.
Και σε επίπεδο χώρας Sartiv.
Κάποτε η ευρωπαική ένωση, έβαλε ποσοστώσεις στην ελλάδα, τσεκουρώνωντας την αγροτική της παραγωγή. Επίσης, τσεκούρεψε και οποιαδήποτε άλλη παραγωγική δυνατότητα είχε η χώρα με το να αφήσει το «μεγάλο κεφάλαιο» να εισχωρήσει βίαια στην αγορά.
Έτσι λοιπόν, τα ράφια των μπακάλικων, κάποια περίοδο, απο εκεί που ήταν πολλά τα αμιγώς ελληνικά προιόντα που πουλούνταν, γέμισαν απο πολύχρωμες συσκευασίες πολυεθνικών, και έγιναν σουπερ μαρκετ.
Οι πολυεθνικές εισχώρησαν στην αγορά αποδυναμώνωντας ακόμη περισσότερο την ελληνική οικονομία. Αργότερα, ως λύση, στην έλλειψη ρευστότητας(αφού η καταναλωτική μας συμπεριφορά γέμιζε τα ταμεία τον πολυεθνικών και ξάφριζε την ελληνική αγορα), μας βρήκαν οι ευρωπαίοι, ότι θα ήταν το ξεπούλημα εταιριών κρατικών, που παρήγαγαν πραγματικό πλούτο, εταιριών όπως ο ΟΤΕ, που πουλήθηκε νύχτα, ενω ήταν κερδοφόρος.
Μετά απο όλα αυτά λοιπόν, έρχονται όλοι ετούτοι, νύχτα πάλι(και οταν λεω νύχτα εννοώ ότι με την προπαγάνδα προσπαθούν να μας πιάσουν στον ύπνο), και μας λένε, τα κάνατε σκατα!!!Ενω στην πραγματικότητα, είναι οι ίδιοι αιτία που τα πράγματα έγιναν σκατά, διότι αυτό εξυπηρετούσε τα συμφέροντα τους.
Οι ίδιοι λοιπον που τα εκαναν σκατά, ζητούν απο εμάς, να φάμε τα σκατά τους, για το καλό δήθεν της χώρας, όμως όταν τρώς σκατά, σκατά θα βγάλεις πάλι, και τα σκατά όσο πάει θα αυξάνονται, αν δεν κάνουμε κάτι. Έτσι απλά είναι τα πράγματα…
Οι μόνες που ευνοούνται απο ενα «σκληρό» νόμισμα Θερσίτη είναι οι πολυεθνικές, οι οποίες παράγουνε σε όποιο μέρος του κόσμου θέλουν, προτιμόντας κάποιο με φθηνή εργασία, και μετά απευθύνονται για να το πουλήσουν σε χώρες με «σκληρό» νόμισμα, προκειμένου να πιάσει καλύτερη τιμή.
Αυτή όμως την στιγμή, εκβιάζουν όλες τις παραγωγούς χώρες, να ρίξουν τις τιμές τους σε εξευτελιστικά επίπεδα, γιατί αν κοιτάξεις να πουλήσεις σε τιμή που δεν τους αρέσει, σου λένε «υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές…». Με λίγα λόγια έχουν παγιδεύσει τις εθνικές οικονομίες και τις κάνουν ότι θέλουν.
Οπότε Sartiv, και σε επίπεδο οικονομίας, η μόνη σωτηρία μιας χώρας, είναι ο διαχωρισμός της θέσης της απο τους καπιταλιστές. Αρχικά η παραγωγή της πρέπει να απευθύνεται για αυτοκατανάλλωση, να γίνει δηλαδή όσο περισσότερο αυτάρκης είναι δυνατόν. Ύστερα όταν καλύψει τα βασικά, ή και παράλληλα αν μπορεί, κοιτάει τι θα εξάγει, πχ ενέργεια, αγροτικά προιόντα κλπκλπκλπ…
Καλημερα Θερσιτη,
Ας παρουμε ολα με τη σειρα.
1) Αναφερες για τη Κουβα και τη Βορεα Κορεα που δεν τις πειραζουν κανενας. Γιατι; Επειδη δεν εχουν πολλα πραματα να προσφερουν. Εξαλλου η Βορεια Κορεα εχει συμμαχο τη Κινα και οπως γνωριζουμε , η Κινα ειναι μια ανερχομενη υπερδυναμη.
Σου θυμιζω επισης πως εχουμε ΜΠΟΛΙΚΟ πετρελαιο στο Αιγαιο, μια απο τις μεγαλυτερες ανεκμετελευτες πηγες του κοσμου. Η Κουβα εχει πετρελαιο δε αλλα ελαχιστο μεν, αν θες ψαξτο.
Ακριβως επειδη ανηκαμε και εμεις στο ΝΑΤΟ, η Τουρκια δεν μπορουσε να μας πειραξει, μονο ‘ενοχλησεις’, μεχρι εκει.
Ομως με την εξοδο απο το ΝΑΤΟ και επομενως θα παψει να ειναι συμμαχος η Τουρκια, δεν θα υπηρχε η πιθανοτητα να αλλαξει τη συμπεριφορα της σε πιο επιθετικη;
Λογικα η κυβερνηση θα κινησει διαδικασιες για να εξορυξει το πετρελαιο κ το φυσικο αεριο, η Τουρκια πως θα αντιδρουσε οταν βλεπει τις προσπαθειες χρονιων της να αποδειχτουν ακαρπες;
Για το πετρελαιο και το φυσικο αεριο γινονται ολα…
2) Τι σε οδηγει να πιστευεις οτι θα δεχτουν οι Γερμανοι να μας πληρωσουν; Το πιθανοτερο ειναι να αδιαφορησουν ή για να το πω λαϊκα θα μας γραψουν στα @@ τους. Λογικο. Πως θα τους επιβαλουμε να μας πληρωσουν; Θα τους πολεμησουμε;;; Ολη η υπολοιπη Ευρωπη θα μας γραψει στα @@ τους, λογικο επισης.
«Συνολικά οι οφειλές της Γερμανίας προς τη χώρα μας, σύμφωνα με το «Εθνικό Συμβούλιο Διεκδίκησης», ξεπερνούν, σε σημερινή αξία, τα 162 δισ. ευρώ, χωρίς τους τόκους.»
Σαφως αυτο θα μας ελυνε τα χερια μας…
Αλλα το πιο πιθανο σεναριο να μην εχουμε καθολου οικονομικα ωφελη απο το εξωτερικο με οποιονδηποτε τροπο. Εδω στη Κουβα κανενας δεν τη βοηθαει…
3) Θερσιτη, για να φτασουμε στο σημειο να κανουμε εξαγωγες ενος συγκεκριμενου προϊοντος, πχ πορτοκαλι για παραδειγμα, παει να πει οτι θα υπαρχει πλεονασμα σ’αυτο το προϊον.
Ομως στην υποθετικη κατασταση, ΔΕΝ θα μας φτανουν ουτε τα πορτοκαλια για να καλυψει τις αναγκες του ελληνικου λαου (αφου εδω κανουμε εισαγωγες πορτοκαλιων!!!), τι σε κανει να πιστευεις πως θα εχουμε την ικανοτητα για εξαγωγες;
Αυτη τη στιγμη η Ελλαδα ουσιαστικα ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΕΙ Τ-Ι-Π-Ο-Τ-Α……
Απο κει μπορεις να συνειδητοποιησεις ποσο θα σφιγγαν τα ζωναρια μας…
Ομως αν δειξουμε υπομονη και κουραγιο στη πεινα και στη εξαθλιωση στα πρωτα χρονια, και αν συνεργαστουμε, θα ερθουν πολυ καλυτερα χρονια αλλα πρακτικα προφανως ειναι απλως αδυνατο.
Τωρα διαβασα και τα σχολια του poexania.. Βεβαιως ετσι ειναι τα πραματα…
Μα δεν συζηταμε τα αιτια που προκαλεσαν τη τωρινη κατασταση μας…
… Αλλα για την υποθετικη κατασταση που θα επικρατει μετα απο την ‘ανατροπη’ …
ΣΥζητάμε και αυτά, για να δείς ότι αν ακολουθήσουμε το δρόμο που ακολουθούμε δεν βλέπουμε άσπρη μέρα.
Όσο για την επιθετική τακτική της τουρκίας, συνεχώς καταρρίπτονται αεροπλάνα, να σου θυμύσω και τα Ιμμια, και επίσης, νομίζω στο είπε και ο Σερέτης, την υπαναχώρηση της κυριαρχίας μας στο Αιγαίο απο τους πολιτικάντηδες μας. Το αιγαίο ανήκει στα ψάρια έλεγε ο Πάγκαλιτσας, αφού πρώτα είχε ορίσει την υφαλοκριπήδα έτσι ώστε να αποτραβιουνται τα θαλάσσια δικαιώματα μας μέχρι εκεί που πατώνουμε.
Η Κούβα, για εκεί που βρίσκεται, μια χαρά τα κααφέρνει, έχεις δεί σε τι κατάσταση ζουν στις χώρες της Λατινικής Αμερικής; Εκεί που κάνουν κουμάντα είτε η Cia μέσω δότών κυβερνήσεων, είτε οι βαρώνοι των ναρκωτικών, και έχουν και εξαγώμενο προιόν, την κόκα:)
Τέλος για την παραγωγή της Ελλάδας, να σου θυμίσω τα χρόνια που ο τουρισμός της ήταν πολύ ανεβασμένος, και που τα λεφτά που αφήνανε δεν πήγαινανς στις μεγάλες γερμανικές ξενοδοχειακές μονάδες που φτιαχτήκαν με την ευλογία της ΕΕ, αλλά στην πανσιόν, στην ταβερνούλα, στο μπαράκι κλπ. Εποχές που η τιμή του λαδιού ήταν καλή, τα πορτοκάλια δεν κατέληγαν σε χωματερές, οι οικογένειες δεν χρωστούσαν την κωλοτρυπίδα τους στην τράπεζα, και υπήρχαν και μερικές βιομηχαανίες που κατασκεύαζαν τηλεοράσεις, ακόμα και αμάξια. Ποιός τις γάμησε όλες αυτές; ΜΑ φυσικά η προστάτης μας απο τους απανταχού εξωτερικούς εχθρούς ΕΕ.
Η τουρκοτρομοκρατία που μας κάνουν, σε ακριβώς αυτό αποσκοπεί, στο να μας κρατουν δέσμιους και φοβισμένους και παραδομένους στον κατακτητή, που δεν είναι ο τούρκος, αλλά η διεθνοποιημένη τρομοκρατία, η ίδια που πίνει και το αίμα του τούρκικου λαού. Εγω το παιχνιδάκι τους δεν θα το παίζω, δεν φοβάμαι το μέλλον που θα πάρουμε στα χέρια μας, φοβάμαι το μέλλον μας στα δικά τους χέρια!
ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΝΑΤΟ.
ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΛΟΙΠΟΝ ΑΦΟΥ ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΕΧΕΙ ΧΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΟΛΕΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ;
ΑΠΟ ΤΟ 1922 ΕΩΣ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΟ ΝΑΤΟ 1952 ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΝΑ ΠΟΛΕΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ;
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ 3.
ΕΝΩ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΣΕ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΑ ΡΧΙΔΙΑ ΤΗΣ Η ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΥΡΩΠΗ; ΤΩΡΑ ΣΕ ΣΕΒΕΤΑΙ;
ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΡΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΣΕΒΑΣΤΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΚΦΑΝΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΛΕΣ ΟΧΙ, ΝΑ ΜΗ ΣΚΥΒΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.
ΤΟΥΣ ΚΥΠΡΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΤΡΕΛΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΔΗΘΕΝ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟΑ ΑΝΑΝ ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΠΑΝ ΟΧΙ.
ΚΑΙ ΟΛΗ ΕΥΡΩΠΗ ΧΕΣΤΗΚΕ ΠΑΝΩ ΤΗΣ.
Η ΥΠΟΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΣΩΣΕΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΟΟΤΕΡΟ.
Ως ονούπω δηλαδή σε 2 χρόνια θα τις βάλουμε και στο δικό μας φωτοιστολόγιο, χτες αναρτήσαμε κάποιες που είχαμε τραβήξει το 2008, την π.Π.(προ ΠΑΣΟΚ) εποχή…:) , πως λέμε π.Χ η μ.Χ, έτσι λέμε π.Π και μ.Π :))))))))))
http://photocollectiva.blogspot.com/2011/01/blog-post.html
Σχέδιο ΑΜΑΝ
αχαχα
Προ πασοκ αχαχα
ΓΙΑ ΚΟΥΒΑ ΚΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΕΧΑΝΙΑ ΚΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΙΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΛΗΞΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΛΑΤΙΝΙΚΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΟΠΟΥ ΤΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ.
ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ – ΝΟΤΙΑ ΚΟΡΕΑ.
ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑΙ ΜΕΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΙΑ ΤΩΝ ΙΛ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΟΡΕΙΕΡΩΠΑΙΩΝ.
ΕΧΕΙ ΦΙΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΤΗΝ ΚΙΝΑ. ΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;
ΕΓΩ ΔΙΑΛΕΓΩ ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΜΕΤΡΗΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ.
Και στο κάτω κάτω, το ΝΑΤΟ λέει, ότι αν δυο χώρες μέλη του ενεπλακούν σε πόλεμο, αυτό δεν θα πάρει μέρος. Οπότε…ποια υποστήριξη απο το ΝΑΤΟ έχουμε;
http://www.aske.gr/aske-2/ASKE2-NATO.HTM
ΓΙΑ ΔΕΣ ΕΔΩ ΠΟΣΟ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΡΟΙ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ.
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΥΡΗΧΤΕΙ ΚΑΙ ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΓΚΗ.
ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΟΜΩΣ ΨΕΜΜΑΤΑ ΘΑ ΛΕΕΙ. ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΝΟΥΝΕ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚ ΤΩΝ ΔΤΟ ΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΛΙΓΟ.
ΤΑ ΜΟΝΙΜΑ ΜΕΛΗ ΚΙΝΟΥΝ ΤΑ ΝΗΜΑΤΑ ΚΙΑ ΟΧΙ ΤΑ ΓΕΛΟΙΑ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΑ.
εγω για τις φωτογραφιες ξαναρθα…
Εμείς εδω το πάμε απ΄ την κορυφή κανέλα.
Θερσιτη παρε να διαβασεις:
http://www.neolaia-portal.com/2011/01/newsbomb.html
Τι εχεις να πεις γι’αυτο;
Οσο για το ΑΣΚΕ, απο που το ξεθαψατε;! Ο προεδρος εκει ειναι ο νονος μου! (Σοβαρα μιλαω).
Νομιζω οτι σε παλιοτερο θεμα σας εχω μιλησει γι’αυτον , κ πως αρνηθηκε καρεκλα απο τον Παπανδρεου (Ανδρεα) γιατι εβλεπε διαφθορα κ εφυγε κ πηγε κ εφτιαξε δικο του κομμα.
Πλακα πλακα παει μπολικο καιρο που εχω νεα του…
Γιάννη, δεν είναι το ζήτημα τι έχει να πει ο Θερσίτης, αλλά εσύ, που υποστηρίζεις ότι το ΝΑΤΟ μας προστατεύει απο τους Τούρκους.
Όπως βλέπεις, δεν μας προστατεύει και τόσο καλα…
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΙ ΣΗΜΑΕΙΝΕΙ ΣΑΡΤΙΒ;
ΕΙΠΑ ΕΓΩ ΟΧΙ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΦΑΝΕ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΕΙΟ ΟΙ ΠΟΥΕΘΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.
ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ. ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.
ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΩ ΒΕΒΑΑΙΟ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝΕ ΣΕ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΕΛΛΑΣ ΚΑ ΙΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΕΜΕΤΑΛΛΕΥΤΟΥΝ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥΣ ΤΑ ΚΟΙΤΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟΔΟΔΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΚΥΒΕΝΡΗΣΣΕΙΣ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΨΙΧΟΥΛΑ.
ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΘΕΙΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ. ΚΑΙΡΟΣ ΤΩΡΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΚΚΕ.
ΠΕΣ ΤΟΥ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Το νέο ποστ μας
http://radiocollectiva.blogspot.com/2011/01/2.html
Νώντα πάρε τηλ. για καφε αν θες
ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΣΟΚ
ΔΕΝ ΣΟΥ ΔΩΣΕ Ο ΠΟΕ ΤΟ ΜΣΝ ΜΟΥ;
ΘΑ ΠΑΡΩ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Ωραια συζητηση ειχατε εδω.Καταλαβαινω τις ενστασεις του Σαρτιβ,αλλα νομιζω οτι ο ποε και ο Θερσιτης δινουν τις καταλληλες απαντησεις.
Οσον αφορα τη Κλαιν,εγω τη λατρευω γιατι ειναι ακτιβιστρια κ εχει γυρισει ολον τον πλανητη για να δει απο κοντα το δραμα κ να ξεσκεπασει το παγκοσμιο νεοφιλελευθερο φασισμο.
Απο κει και περα,ναι,υπαρχουν ασαφειες στο προταγμα της,
κι εγω που διαβασα το βιβλιο καταλαβα οτι δεν ειναι κομμουνιστρια,μαλλον προς τη σοσιαλδημοκρατια ρεπει και στο παλιο Σκανδιναβικο μοντελο.
Αλλα δεν εχει σημασια αυτο,και θα σας πω το γιατι.
Γιατι ειναι τοσο καλη στο να κανει τις μαζες να σιχαθουν το υπαρχον Καθεστως,
ωστε και παλι το βιβλιο αυτο αποτελει μια τελεια οδο στην απαγκιστρωση της μαζας απο τις καθεστωτικες αντιληψεις,
και εν τελει,
στη ριζοσπαστικοποιηση της.
Αργα και σταθερα πρεπει να ειναι τα βηματα στην αλλαγη του τροπου σκεψης του μεσου ανθρωπου.
Δεν εχει σημασια που η Κλαιν δε καταληγει εκει που θελουμε,φτανει που μεχρι ενα σημειο ειναι συνοδοιπορος.
ΟΧΙ ΔΕΝ ΗΜΑΣΤΕ ΠΑΣΟΚ, ΟΥΤΕ ΜΑΣ ΕΔΩΣΕ ΚΑΤΙ….χεχεχε
Καλησπερα Celin,
να σου πω την αληθεια σχετικα με τις απαντησεις τους…
Παρατηρω πως το 95% των σχολιων τους εχουν να κανει με την ανατροπη του καθεστως, την ‘επανασταση’, τους λογους που μας οδηγησαν σ’αυτη την εξαθλιωτικη κατασταση ενω ειχαμε υγιες οικονομια πριν απο χρονια (βλεπε poexania), να αντιδραμε , να μην υποκυπτουμε στα θεληματα και στα σχεδια τους, να μην υποχωρουμε (βλεπε thersitis), για τα σατανικα σχεδια του ΝΑΤΟ και των πολυεθνικων εταιρειων (βλεπε κ στους 2). Παρολο που συμφωνω σχεδον σε ολα μαζι τους, ΔΕΝ ειναι αυτο το θεμα.
Αυτο που ΔΕΝ βλεπω ειναι προτασεις για ανασυγκροτηση, προτασεις για αναπτυξη, προτασεις για να συνελθει ο λαος με βαση τα τωρινα δεδομενα της Ελλαδας…
Π.χ. ο poexania λεει για τα πανσιον κ τις ταβερνουλες και τη καλη τιμη του λαδιου.. Ομως αυτα ηταν πριν απο καμποσα χρονια με ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ δεδομενα. Τωρα ειναι ΑΛΛΙΩΣ, δεν ειναι καθολου απλο να γινουν σε 1-2 χρονια αυτα ξανα.. Εκει θελω να καταληξω.
Και καλλιστα εχω παρατηρησει το ιδιο και στους αλλους που υποστηριζουν το ιδιο κομμα.
Βασικα το βρισκω λογικο γιατι εδω και πολλα χρονια συνεχεια παλευεστε (ακομα) για το ιδιο πραμα και ‘εχετε’ μαθει να σκεφτεστε την ανατροπη παρα το ‘μετα’ της ανατροπης…
Επομενως δεν εχω ικανοποιηθει απο τις απαντησεις τους στο ερωτημα μου.
ΣΕΛΙΝ
ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΗ Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΟΥ. ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΗΝ ΝΑΟΜΙ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ.
ΜΗΠΩΣ ΟΜΩΣ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΘΥΜΙΖΕΙ ΛΙΓΟ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΕΝΣΥΑΝΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΝΕ ΟΙ ΛΑΟΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ – ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ;
ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΣΚΕΜΜΑΝΑ ΑΥΤΟ . ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΗ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΞΕΝΗ Η ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ;
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ Ο ΠΟΕ ΚΙ ΕΣΥ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΑΚΡΑΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ.
ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ. ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΦΡΙΚΗ ΚΑΙ ΑΣΙΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΑΚΡΑΙΕΣ ΟΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΜΕ;
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ;
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ Η ΔΙΕΚΔΗΚΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ;
ΔΕΝ ΕΙΝΑ ΙΠΡΟΤΑΣΗ Η ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΕΕ ΚΑΙ ΝΑΤΟ;
ΔΕΝ ΙΝΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ Η ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ;
ΤΟ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑ ΙΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
ΟΛΑ ΛΟΠΟΙΝ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.
ΚΑΙ Η ΧΡΙΣΤΟΠΙΣΤΙΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΘΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ.
ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΤΙΣ ΞΕΡΕΙΣ. ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΘΑ ΞΕΡΟΥΝΕ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=295148&ct=32&dt=21/10/2009
ΤΑ ΠΕ Η ΑΛΕΚΑ
http://www.nooz.gr/greece/i-protasi-tou-kke-gia-tin-eksodo-apo-tin-krisi
ΚΙ ΕΔΩ ΞΑΝΑΛΕΕΙ
ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ;
ΓΙΑΤΙ ΕΔΩ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ ΑΝΟΙΧΤΑ.
ΠΑΝΤΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΚΕ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ.
ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΟΣΟΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΚΚΕ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΛΕΝΕ;
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΑΡΧΟΝΤΑΚΗΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ Η ΝΔ ΚΑΙ Η ΝΤΟΡΑ ΞΕΡΟΥΝΕ ΚΑΛΑ ΤΙ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑ ΙΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΖΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΕΙΑ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Sartiv, τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις απο την προταση «να περάσουν τα μέσα παραγωγής στο λαο;» νόμιζα ότι αυτα τα ειχες καταλάβει τόσο καιρό που στα λέμε, αλλά μάλλον άδικα ξοδεύουμε ηλεκτρονικό μελάνι.
ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ, αυτή είναι η πρόταση του ΚΚΕ και αν θες να δείς πως γίνεται, διάβασε την μαρξιστική θεωρία.
Τι προτάσεις δεν λέμε δηλαδή; Ο κομμουνισμός είναι κάτι πολύ συγκεκριμένο, το ότι εσύ βαριέσε να διαβάσεις, η να τα επεξεργαστείς στο μυαλό σου δεν σου φταίμε εμείς, εμείς στα λέμε και στα ξαναλέμε.
Όλα τα υπόλοιπα που σου είπαμε, ήταν ακριβώς πάνω σε αυτά που ρωτούσες, δεν σου μίλησε ο Νώντας για την προ νατο εποχή; και τότε υπήρχε τουρκία. Δεν σου δείξαμε ότι και τωρα που ειμαστε στην ΕΕ και στο Νάτο δεν υπάρχει κανενός είδους προστασία απο τους τούρκους; Αντιθετα κιόλας, έχουμε παραδοθεί στα χέρια του ΔΝΤ.
Εγω λοιπόν, και ο Νώντας φαντάζομαι, είμαστε διατεθημένοι, να παλαίψουμε για να τα ανατρέψουμε αυτά, αποδεχόμενοι και το ρίσκο. Εσυ προτιμάς προφανώς το δρόμο της μη σύγκρουσης, οπότε ότι και να σου πούμε, δεν θα αλλάξει και κάτι.
Kαι αφού λοιπόν ανήκεις στην μεριδα του λαού που πιστεύει ότι το ΚΚΕ δεν έχει πρόταση εξουσίας, αποδέξου την πρόταση παράδοσης της εξουσίας που εκφραζεται απο τα άλλα κόμματα.
Η πρόταση του κκε ειναι πολύ απλή, ο λαος να διεκδικήσει τα δίκαια του,μεσω το αγώνα και της πάλης στον δρόμο. Αν βγει κυβέρνηση, θα προστατέψει αυτόν τον αγώνα και θα προετοιμάσει το δρόμο προς τον Κομμουνισμό…
πιο λιανά δεν γίνεται να στα κανω.
Μερικοί θα βγούνε λοιπόν εθελούσια στους δρόμους, και οι υπόλοιποι, θα βγούν μια και καλή, στους 5 δρόμους, και μόνο τότε δυστυχώς θα καταλάβουνε.
ΠΡΟΤΑΣΗ MADE IN USA
Ε ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑ ΞΕΡΟΥΝ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Και παλιότερα βέβαια, είχα μιλήσει για την φορολόγηση του κεφαλαίου. Όπως τα είχα πει και τότε…
Αν θέλει να πληρώσει τους δυσβάσταχτους φόρους, αν δεν θέλει ας ξεκουμπηστεί να αφήσει χώρο για μεγάλες δημόσιες επενδύσεις και υποδομές. Κατά τη γνώμη μου, αν το ΚΚΕ εκλεγεί(που δεν θα εκλεγεί, την εξουσία με επανάσταση θα την πάρει), πρέπει να βγάλει την ελλάδα απο ΕΕ και ΝΑΤΟ, νομιμοποίηση για αυτό μπορεί να πάρει και μέσω δημοψηφίσματος.
Κινήσεις που μπορεί να κάνει μετά είναι
– Εξαντλητική φορολόγηση κεφαλαίου, ώστε να ξεκουμπιστεί, και στη θέση του να μπούν δημόσιες επιχειρήσεις.
– Κεντρικός σχεδιασμός της παραγωγής, τη θα παράγουμε, πόσο, και ενα πρόγραμμα για το πως θα προχωρήσουμε.
– Να δοθεί προτεραιότητα σε, αγροτική παραγωγή για να ταιστεί ο λαός, ενέργεια, το οποίο είναι και κάτι που μπορεί να προοριστεί στο να το εξάγει(η να το ανταλλάξει με άλλα αγαθά), εκμετάλλευση του υπεδάφους.
– Διπλωματικά πρέπει να προσεγγίσει την
Τουρκία, όπως επίσης χώρες ανταγωνιστικές του δυτικού μπλόκ, για παράδειγμα Ρωσία, Κίνα, με τις οποίες να συνάψει σχέσεις, όχι αποικιοκρατικού τύπου, αλλά αμοιβαίου ώφελους.
– Διπλωματική συνεργασία, με σκοπό την επιρροή, με χώρες του πρώην ανατολικού μπλόκ και γενικά με βαλκανικές χώρες που πλήττωνται απο το ΔΝΤ, στην περίπτωση που κάποιες απο αυτές ακολουθούν τον ίδιο δρόμο(του σοσιαλισμού), δημιουργία ενός είδους πολιτικοοικονομικού συνασπισμού.
– Διπλωματική συνεργασία με χώρες όπως η κούβα, αλλά και με άλλους ηγέτες που ακολουθούν φιλολαική πολιτική.
Μπορώ να σου γράψω μερικές ακόμη δεκάδες εναλλακτικές για αυτοπροσδιορισμό και αυτοοργάνωση, λέξεις που τα στελέχη των μεγάλων κομμάτων επιμελώς μας βοηθούν να ξεχάσουμε. Μερικοί μάλλιστα, όπως και εσύ Sartiv, είναι πολύ δεκτικοί στο να σηκώνουν τα χέρια ψηλά φωνάζωντας, «αλί και τρισαλί, ωοιμέ τι πάθαμε!!!» και να αποδέχονται την επιβολή και την δουλοπρέπεια. 400 χρόνια έκλαιγαν την μοίρα τους οι έλληνες κατά την περίοδο της τουρκοκρατίας, μήπως με το κλάμα συγκυνήθηκαν οι Τούρκοι και έφυγαν; Όχι βέβαια, με τον τσαμπουκά και το θάρρος τους έδιωξαν κάποιοι, και εκείνοι ξέρεις πόσες φορές άκουσαν «είστε τρελοί, τι πάτε να κάνετε;», «δεν σκέφτεστε τις γυναίκες σας, τα παιδιά σας;», «με την οθωμανική αυτοκρατορία θα τα βάλετε, θα σας σφάξουν;» Έτσι και τώρα, δεν τους πειράζει το κλαψομούνιασμα, δεν χρειάζεται να τους το θυμίζουμε ότι μας αδικούν, το ξέρουν, δεν το κάνουν κατα λάθος, αυτή είναι η τακτική τους. «άπλωστέ το χέρι σας και θα σας το κόψουμε» έπρεπε να τους λέγαμε, όχι να κλαψομουνιάζουμε σαν γυναικούλες(οι καλύτερες γυναικούλες είναι οι άντρες, δεν είναι φαλοκρατικό το σχόλιο), για το τι θα μας κάνουν αμα σηκώσουμε κεφάλι.
Αμα λοιπόν και εκείνοι οι ήρωες τότε, σκεφτόταν όπως εσένα Sartiv, δεν θα ήταν ανάγκη να ανυσηχούσαμε για τα ελληνοτουρκικά, μιας και θα υπήρχαν μόνο τουρκικά, αφού η Ελλάδα θα ήταν ακόμη κάτω απο τούρκικο ζυγό.
Δεν έχουμε πια την πολυτέλεια να είμαστε χαμένη γενιά!!!
Κατάλαβε το!!!
Κατά τη γνώμη μου και μόνο τα στοιχεία που πραθέτει η Klein Celin είναι αρκετά για να κάνουν το βιβλίο της πολύτιμο. Δεν με ενδιαφέρει αν είναι κομμουνίστρια ή τι είναι τελικά και τόσο, το βιβλίο της είναι ενα χρήσιμο εγχειρίδιο που προσφέρει άπειρα επιχειρήματα ενάντια στον κορπορατισμό-ιμπεριαλισμό, που οπλίζουν καθέναν που θα το διαβάσει.
Δεν πα να γραφτεί αύριο και στο ΠΑΣΟΚ ή στους Ρεπουμπλικάνους, το πνευματικό της δημιούργημα θα συνεχίσει να είναι χρήσιμο.
Καλημερα,
@Thersitis: «ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ;
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ Η ΔΙΕΚΔΗΚΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΜΙΚΩΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ;
ΔΕΝ ΕΙΝΑ ΙΠΡΟΤΑΣΗ Η ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΕΕ ΚΑΙ ΝΑΤΟ;
ΔΕΝ ΙΝΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ Η ΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ; »
Αν εχεις το φιλοτιμο να χαραμισεις μερικα δευτερολεπτα απο τη ζωη σου, ριξε στο αρχικο μου σχολιο, εχω αναφερει ηδη αυτες τις προτασεις.
Ξαναλεω: Ειναι διαφορετικα τα 1) να διατυπωνεις απλως τις προτασεις και 2) να τις εφαρμοζεις με τα δεδομενα που επικρατουν τωρα στο κρατος. Εγω θελω να συζητησω το 2ο.
@poexania, η γενικη πολιτικη του ΚΚΕ ειναι λιγο-πολυ γνωστη σε ολους. Μιλουσα για λεπτομερειες οπως για τη Τουρκια, τις τεραστιες δυσκολιες που θα προκυψουν στις σχεσεις με την υπολοιπη Ευρωπη κ.τ.λ. και τη παραγωγη προιοντων η οποια δεν υπαρχει τωρα.
Παντως με καλυψες σε πολλα θεματα τωρα με τις απαντησεις σου. Οτι θα περασουμε 2-3 πολυ δυσκολα χρονια μεχρι να ορθωσουμε παλι αλλα θα ειναι πολυ καλυτερα μετα (ελπιζω!) αλλιως θα ειμαστε σαν τη Κουβα.
Παρεμπινοντως στη Κουβα απολυουν δημοσιους υπαλληλους…………
Και by the way, ποιος ειπε οτι εγω δεχομαι με ψηλα τα χερια την παραδοση στη πλουτοκρατια;;; Ισα ισα!!! Ποσες φορες εχω πει να βρουμε ενα καταλληλο τροπο , και οχι 24 και 48 ωρες ‘προγραμματισμενες’ απεργιες που κατα τη γνωμη μου δεν ωφελουν σε πολλα πραματα; Οπως και αλλα πραματα.
Τελοσπαντων ας κλεισει εδω το θεμα γιατι δεν βλεπω να εχει κατι καινουριο στη συνεχεια και εχει κουρασει…
ΣΑΡΤΙΒ
ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΜΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ. ΑΜΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΣΑΙΤ ΤΟΥ ΚΚΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.
ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ΑΡΧΗΓΟ. ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Η ΝΔ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕ ΑΛΛΗ ΦΡΑΣΕΟΛΟΓΙΑ.
ΘΑ ΤΗΝ ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΚΡΗ. ΚΚΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ;
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
@Φίλε sartiv που είδες αγόρι μου στην Κούβα να απολύουν εργαζόμενους;
Μπορείς να μας πεις από πότε μια μετάταξη ονομάζεται απόλυση, έτσι για να πάρουμε μια γεύση.
Σήμερα η χειρότερη κυβέρνηση όλων των εποχών του ΓΑΠ δηλαδή απάλαξε τις ΑΕ σπό την φορολόγηση , ενώ από τον Φλεβάρη για να μπούμε στα Νοσοκομεία θα πληρώνουμες 5 ευρώ.
Αν δεν μπορείς να κατανοήσεις την πολιτική του ΚΚΕ δικαίωμα σου, αλλά δες και που ζεις. Νομίζουμε πως δε σου αρέσει να με αυταπάτες για να πιστεύεις ότι μπορεί να βελτιώσει κάτι που δε βελτιώνεται και μιλάμε για το γαμοκαπιταλισμό.
Για την Κούβα μιας και την ανέφερες
http://redflyplanet.blogspot.com/2010/09/blog-post_15.html
Αλλά την αντικομμουνιστική προπαγάνδα την δεχόμαστε άκριτα
Η Κούβα δεν απολύει κανένα, και μάλλιστα στους άνεργους, δίνει για όσο είναι άνεργοι το 70/100 του μισθού.
τι σου λέω τωρα ε;
Poe μας, εμείς τα ξέρουμε αυτά, άλλοι ας τα μάθουν…
@poexania, αυτο που μου εδειξες εχει ημερομηνια 15 Σεπτεμβριου 2010.
Σας δινω κατι πολυ πιο φρεσκο:
http://news.in.gr/world/article/?aid=1231073272
Καταλαβα, η μεταταξη για σας σημαινει μεταβαση απο το δημοσιο στο ιδιωτικο τομεα.
Α επισης, βλεπω πως δινουν 10 ευρω (το 70% του μισθου της Κουβας) εκει, παλι καλα που εχουμε το ΚΚΕ μας που υποσχεται 1400 ευρω για τους ανεργους. (Μια προταση-σχεδιο στην περιπτωση αναληψης της κυβερνησης)
Εννοειται πως (ΧΩΡΙΣ ΕΙΡΩΝΕΙΕΣ!!! Για να μην με παρεξηγησετε) μου αρεσει που δεν θα αφησουν κανεναν ανεργο και δινουν προσοχη στο να μη δημιουργηθουν προυποθεσεις για τον Καπιταλισμο.
@Σαρτίβ
Η Ενημέρωση χωρίς κριτήριο είναι μεγάλη παγίδα και όταν πέσει κανείς η πτώση δεν έχει σταματημό.
1)Μήπως έχεις ακούσει τι σημαίνει συναλαγματική ισοτιμία;
2)Μήπως έχεις ακούσει στο σοσιαλισμό πως μετριέται η μονάδα του χρήματος;
3)Μήπως ξεχνάς πως τα κράτη της Λ.Αμερικής έχουν σχεδόν αγιοποιήσει το λαϊκό σύστημα υγείας της Κούβας μιας και σε όλόκληρη την Λ.Αμερική εξάγονται γιατροί και φάρμακα όταν η Κούβα είνα σε εμπαργκο;
4)Μήπως τα 10e που λες έχουν περισσότερη νομισματική αξία από τα 1400 που είναι μισθός πείνας σύμφωνα με το βαρόμετρο της ΕΕ;
Είδες ποτέ μηνιάτικο να σου περισσεύει; Στην Κούβα πάντα υπάρχει περρίσεμα, ξεχνάς πως εκεί πλην των καυσίμων και κάποιων δευτερευουσών αναγκών όλα είναι δωρεάν;
5)Μετά την προγραμματισμένη ελεγχόμενη πτώχευση που θα έρθει Μάρτη Απρίλη και η συναλλαγματική ισοτιμία των 10e στις τότε δρχ, η στο τότε e, θα είνα και εδώ μηνιάτικο και τότε ίσως καταλάβεις τι λέμε.
Όσο για το βίντεο τοπυ Φραγκιού από τότε δεν έχουν αλλάξει και πολλά πράγματα ξαναδές το…
Να είσαι σίγουρος ότι από την δική μας πλευρά δεν σας ειρωνευτήκαμε ποτέ και ούτε έχουμε σκοπό.
ΤΟ ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ ΜΙΣΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΒΛΕΠΕΙΣ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΣΟΥ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΡΙΓΜΕΝΟ ΣΕ ΓΝΩΣΗ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΕΙ ΤΑ ΦΟΒΙΚΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΣΟΥ ΣΥΝΔΡΟΜΑ, Ο ΓΕΛΟΙΟΣ ΣΟΥ ΜΙΚΡΟΑΣΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΗΛΙΘΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.
ΠΑΡΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΥΤΟ.
http://tvxs.gr/news/%CE%AD%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%88%CE%B1%CE%BD-%CE%B5%CE%AF%CF%80%CE%B1%CE%BD/%CF%80%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CF%83%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CF%87%CE%B9%CE%BB%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CF%82-%CF%88%CE%AD%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CE%BB%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CE%B2%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%84%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BA-%CE%AE%CF%83%CF%85%CF%87?page=4
ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο ΛΑΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΑΜΟΙΒΕΤΑΙ.
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΑΜΕΙΟ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΩΡΕΑ Ν ΠΑΙΔΕΙΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΣΤΟ ΛΑΟ ΠΟΥ ΕΔΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΕΙΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΚΚΕ ΓΙΑ ΤΑ 1400 ΕΥΡΩ;
ΔΕΣ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ;
ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ; ΨΗΦΙΖΕ ΛΟΙΠΝ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΖΗΤΩ Η ΕΠΝΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
ΖΗΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΖΕΙΣΤΟ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΟΥ ΟΝΕΙΡΟ ΜΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΥΡΗΞΕΙ ΑΝΕΛΕΗΤΟ ΠΟΛΕΜΟΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ .
ΤΑ STAGE EINAI ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ Η ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΕΓΑΣΙΑ.
ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΣ ΣΤΑ ΚΡΑΤΗ ΤΗΣ ΛΑΤΙΝΙΚΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΣΕ ΤΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΖΟΥΝ ΟΙ ΛΑΟΙ ΤΟΥΣ;
ΑΙΤΗ, ΚΟΛΟΜΒΙΑ, ΒΡΑΖΙΛΙΑ, ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ, ΑΓΙΟΣ ΔΟΜΙΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ;
ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ. ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΟΤΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΥΛΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΑΝΩΤΕΡΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΣΠΕΡΜΑΤΩΣΕΙΣ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
thersiti kane add sto msn poy soy esteila
Sartiv, εσύ στεναχωρήθηκες ή χάρηκες που πάνε κατά διαόλου στήν Κούβα;
Πιστεύω ότι χάρηκες, επειδή θεώρησες ότι βρήκες κάτι να μας την πείς. Χάρηκες που μια χώρα που εναντιώθηκε στην Αμερική, για τα δίκαια των πολιτών της, που χτυπήθηκε όσο καμιά άλλη δεν έχει χτυπηθεί οικονομικά, τώρα αντιμετωπίζει δυσκολίες και παραπαίει.
Χάρηκες που ενας λαός που αντιστάθηκε, και ακόμα αντιστέκεται, βρέθηκε σε ακόμη πιο δύσκολη θέση.
Μάθε λοιπόν, και ας μην το έχεις καταλάβει, πως ο λαός της κούβας, για σένα πολεμά, για σένα τρώει το εμπάργκο. Για να αποδείξει στις υπόλοιπες χώρες, ότι μπορούν και χωρίς νταβατζήδες, και να αποφασίσουν οι πολίτες τους, ο λαός τους, να αποτινάξει τους νταβατζήδες του.
Έσύ όμως, αντί να δηλώνεις αλληλέγγυος στην Κούβα και στον κουβανέζικο λαό, χαίρεσαι με τις δυσκολίες τους, ποιός ξέρει γιατί; Μήπως επειδή ζηλεύεις εκείνους που είχαν θάρρος να κάνουν αυτό που εσύ όπως έχεις ομολογήσει με τα λεγόμενα σου φοβάσαι;
Οι Κουβανοί δεν έχουν χάσει, ούτε την μάχη ούτε τον πόλεμο, αλλά ακόμα και αν την χάσουν, θα είναι για εμάς τους υπόλοιπους παράδειγμα προς μίμηση, και οδηγοί στον αγώνα μας!!! Εμείς τους θαυμάζουμε, δεν τους ζηλεύουμε, γιατί μέσα απο αυτούς περνάει το δικό μας μέλλον!!!
Καλό θα ήταν να το καταλάβαινες…
αλλά δεν θέλεις…
ο καθ ένας έχει δικαίωμα να έχει τη γνώμη του
και να κανονίζει την πορεία του
και άλλοι πάλι, προτιμούν να τους την κανονίζουν…
ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΑΣΤΟΥΛΗΔΩΝ ΚΥΡ ΠΑΝΤΕΛΗΔΩΝ ΟΠΩΣ Ο ΣΑΡΤΙΒ ΑΝΑ ΤΗΝ ΓΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΣ ΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΟΥΣΑ ΤΑΞΗ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΨΟΦΗΣΕΙ Η ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ ΓΙΤΟΝΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ ΠΑΡΟΙΜΙΑ.
ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΩΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΖΟΥΝ ΑΛΛΑ Η ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΧΩΡΩΝ ΛΑΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΩΣΟΥΝ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥ ΜΙΖΕΡΙΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ
ΧΕΧΕ ΚΟΙΤΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΙΘΙΟΠΙΑ!! ΚΟΙΤΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΓΚΑΝΤΑ!! ΒΡΕ ΤΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΕΜΑ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΓΙΑΛΑΜΠΗΣ!!!
ΓΕΙΑ ΣΑ Σ
Viva la revolution λοιπόν!
Sartive ίσως δεν θα σε έχει γνωρίσει ο ΣΥΡΙΓΟΣ
Άγριο χώσιμο Συρίγου στο Λιάνη: «Εσείς οι πολιτικοί μπορεί να μας κάνατε φτωχούς αλλά όχι και Μ*Λ*ΚΕΣ!»
Ευθεία επίθεση του δημοσιογράφου Φίλιππου Συρίγου κατά του άρτι επιστρέψαντος στη δημοσιογραφία βουλευτή και πρώην υφυπουργού Γιώργου Λιάνη.
Αφορμή ένα άρθρο του Λιάνη όπου «αφελώς» ανέφερε…
: «Η Ελλάδα τις τελευταίες της μεγάλες στιγμές τις έζησε και τις χρωστά στον αθλητισμό. Οπως και να το κάνουμε, οι τελευταίες μεγάλες στιγμές της Ελλάδας και της Αθήνας είναι οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2004. Μόνο τότε οι Ελληνες είχαν κάτι να τους ενώνει και μόνο τότε η Αθήνα απέκτησε μια ανθρώπινη διάσταση. Σηκωθήκαμε λίγο ψηλότερα με τους Ολυμπιακούς. Οπως σηκωνόμασταν λίγο ψηλότερα με τα κατορθώματα των αθλητών μας…».
Ο Συρίγος απάντησε με σκληρή γλώσσα (μέσω της Ελευθεροτυπίας) γράφοντας χαρακτηριστικά:
«…Σε στιγμές που οι Ελληνες νιώθουν στο πετσί τους πόσο τραγικά εξαπατήθηκαν στην ιστορία αυτή, έρχεται ο πρωταίτιος της εξαπάτησης να αποδείξει όχι απλά ότι δεν μετανοεί, αλλά ότι δεν είναι καν σε θέση να καταλάβει τι γίνεται γύρω του! (…) Τέτοιοι μας κυβέρνησαν χθες, τέτοιοι μας κυβερνάνε και σήμερα. Γι’ αυτό και φτάσαμε στο «δεν πάει άλλο», γι’ αυτό και είναι εντελώς αμφίβολο αν θα ξανασηκώσουμε ποτέ κεφάλι».
Και καταλήγει ο Συρίγος – που αν μη τι άλλο δεν μασάει τα λόγια του:
«ΑΣ’ ΤΑ λοιπόν Γιώργο, δεν σε παίρνει… Γιατί εσείς οι πολιτικοί μπορεί να μας κάνατε φτωχούς, αλλά όχι και μαλάκες…».
Καλημερα σας φιλοι,
Απο που να αρχισω και να τελειωσω; Ας παρουμε ολα με τη σειρα.
@Νωντα, θεωρω επικινδυνη τη ταση σου να μετατρεπεις καποιες μικροδιαφωνιες σε ολοκληρο μισος για το Κομμουνισμο.
Αν δεν σε ηξερα αρκετα καλα, θα ενοιωθα απεραντη προσβολη λογω των σχολιων σου. Αν γνωριζες την οικογενεια μου και γενικα την ιστορια της και τις πολιτικες πεποιηθησεις, θα ενοιωθες ολοκληρος ντροπη. Δεν σε κατηγορω ομως, θεωρω πως το κανεις με πολυ παθος και το σεβομαι.
Ζηταω λιγο σεβασμο απο τη μερια σου. Ευχαριστω.
———————————————————–
@poexania: Οχι δεν μπαινω για να στην πω ή στους αλλους. Πραγματικα δεν με απασχολει αυτο, με αφηνει παγερα αδιαφορο. Αλλιως δεν θα ελεγα «εχεις δικιο» «καταλαβα» «ετσι ειναι» σε πολλαπλα προηγουμενα post σε διαφορες συζητησεις οπως θα γνωριζεις.
———————————————————–
@Νωντα, @Φραγκο:
«μια χώρα που εναντιώθηκε στην Αμερική, για τα δίκαια των πολιτών της, που χτυπήθηκε όσο καμιά άλλη δεν έχει χτυπηθεί οικονομικά, τώρα αντιμετωπίζει δυσκολίες και παραπαίει. (poexania)»
«ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΩΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΖΟΥΝ ΑΛΛΑ Η ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΧΩΡΩΝ ΛΑΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΝΙΩΣΟΥΝ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥ ΜΙΖΕΡΙΑ ΛΕΓΟΝΤΑΣ
ΧΕΧΕ ΚΟΙΤΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΙΘΙΟΠΙΑ!! ΚΟΙΤΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΓΚΑΝΤΑ!! ΒΡΕ ΤΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΕΜΑ ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΝΑ ΕΧΕΙ Ο ΓΙΑΛΑΜΠΗΣ!!!»
Βρισκω μια χρυση ευκαιρια να επαναφερω το ερωτημα που εθεσα.
Αν αυτα που παθαινει τωρα η Κουβα (μια μικρη χωρα, σε ασημαντη γεωγραφικη θεση και ελαχιστες πρωτες υλες) λογω Αμερικης, φανταστειτε τι θα παθαιναμε εμεις που εχουμε
1) Εξαιρετικο στρατηγικο σημειο που συνδεει την Ευρωπη με την Ασια και την Αφρικη
2) Διαθετουμε μια απο τις μεγαλυτερες ανεκμετελευτες πηγες πετρελαιου και φυσικου αεριου στο κοσμο
3) Εχουμε τους Σκοπιανους, Αλβανους, Τουρκους, Ισραηλινους, την Γερμανια που ελεγχει ολο το Ε.Ε., και φυσικα την Αμερικη που δεν θα γουσταρουν να αναπτυχθουμε. (Εδω σας εχω ικανους να με βγαλετε και ρατσιστη…)
Δηλαδη το συμπερασμα μου πως στο υποθετικο σεναριο που το ΚΚΕ θα κυβερναει, τοτε αν οχι πανω κατω τα ιδια θα περασουμε οπως στη Κουβα αλλα χειροτερα, ειναι παραλογο????????
Και πιστευω οτι θα ειναι καλα τα πραματα μονο ΑΝ επαναστατησει γενικα ολη η Ευρωπη (οπως το ειπε ο Φραγκιος) και σαφως σ’αυτην την περιπτωση θα εχουμε μεγαλη συσπειρωση και θα ειναι πολυ ευκολοτερα τα πραματα.
Aν διαφωνειτε, απλως κλεινει το θεμα εδω και ομορφα, δεν υπαρχει κατι παραπανω να αναλυθει. Και μην πειτε οτι ψαχνω θυματα που ειναι σε χειροτερη φαση απο μας για να νοιωσω καλυτερα…
Και για αλλη μια φορα (νιοστη!) διευκρινιζω πως ολοψυχα ευχομαι και θα κανω ο,τι χρειαζεται οπως κρινω εγω για να φυγουν ολοι αυτοι, να πεσει η πλουτοκρατια κτλ κτλ, και να οικοδομηθει ο Σοσιαλισμος… Συμφωνω πληρως σε ολα για τα σατανικα τους σχεδια.
———————————————————
Φιλε @radiocollectiva
1) Nαι.
2) Για εξηγα!
3) Ναι το γνωριζω.
4) Συμφωνω απολυτα μαζι σου, δεν εχουν την ιδια ‘πραγματικη’ αξια. Απλα… Θεωρω εκτος πραγματικοτητας η προεκλογικη υποσχεση 1400 ευρω (οπως και αλλες προτασεις) οταν ξερεις κ εσυ οτι ειναι απλα αδυνατον…. Πιο συνετο θα ηταν πχ να πει ‘ενα αξιοσεβαστο ποσο που θα προσφερει ανετη ζωη (σχετικα παντα) στον ανεργο’. Εκει οκ θα το δεχομουν.
5) Περιμενω και εγω την πτωχευση και οντως φοβαμαι για τα χειροτερα.
———————————————————-
@thersitis ευχαριστω για το link, ενδιαφερον εχει κυριως στα σχολια.
Sartiv, σου ξαναλέω αυτό που εχω πει και σε σενα και γενικα 100 φορές.
Στον αγώνα εγγυήσεις δεν υπάρχουν,
εδω πέρα οι άλλοι πήγαιναν και κατασφαζόταν με τους Γερμανούς και τους Τούρκους, όταν αυτοί έλεγχαν την μισή Ευρώπη.
Η μόνη εγγύηση, είναι η ανάκτηση της αξιοπρέπειας μας.
Και όπως πάλι εχω πει
η επίσης μόνη εγγύηση είναι ότι αν τα αφήσουμε τα πράγματα, θα πάνε απο το κακό στο χειρότερο.
Όσο για την κούβα
δεν θεωρείς επιτυχία και μόνο που δεν κυβερνούν την χώρα οι πρεζέμποροι και τα κυκλώματα παιδικής πορνείας; Δεν θεωρείς τις βασικές τις κατακτήσεις, και μάλιστα με τόσο πόλεμο απο τη δύση, ολόκληρο άθλο;
Τα 1500 ευρώ που ζητά το ΚΚΕ είναι ενας στόχος, ο οποίος είναι επιτεύξιμος, διότι τόσα είναι αυτά που πραγματικά παράγει ο έλληνας εργαζόμενος, και του τα κλέβει ο εργοδότης.
Οι μικροί εργοδότες βέβαια, δεν μπορούν να δίνουν 1500 ευρώ διότι είναι και αυτοί θύματα του ίδιου συστήματος, οι μεγάλοι όμως τα καρπώνωνται αυτά τα χρήματα. Γιαυτό άλωστε λέμε, τα μέσα παραγωγής στο κράτος, για να μην πηγαίνουν στην τσέπη του ιδιοκτήτη μέσω της ατομικής ιδιοκτησίας και της εκμετάλευσης της εργασίας.
Για μια σοσισαλιστική χώρα όμως, και όχι καπιταλιστική, τα πράγματα είναι διαφορετικά. Δηλαδή όταν το κράτος σου προσφέρει σπιτι, πραγματική περίθαλψη, παιδεία, καλές συνθήκες εργασίας, και δεν σε ξενταμπανιάζει με φόρους, ήδη κάποια απο αυτά τα λεφτά, τα έχει επενδύσει στην πρόνοια.
Και σου ξαναλεω για πολοστη φορά, ότι ο καπιταλισμός, τα λίγα ψίχουλα(ψίχουλα για τα οποία έχουμε δουλέψει στο πολλαπλάσιο) που μερικές φορές μοιάζει να δίνει, σε λίγες χώρες, και τα οποια τώρα παιρνει πίσω, τα στηρίζει στην ιμπεριαλιστική εκμετάλλευση τόσο των αδύναμων οικονομιών, όσο και των χωρών του τρίτου κόσμου(ινδία-αφρική), των οποίων απο την μια καταληστεύει τις πλουτοπαραγωγικές πηγές, και απο την άλλη τις χρησιμοποιεί ως φθηνή παραγωγική δύναμη.
Με λίγα λόγια, κερδίζει απο παντου΄και δεν μοιράζεται τίποτα.
Αν εσένα αυτό το είδος οικονομίας σε αφήνει να κοιμάσαι ήσυχος τα βράδυα, τότε καλώς κάνεις .Εμένα πάντως κάτι δεν μου πάει καλά.
Και ξανακλείνω λέγοντας ότι, οι επαναστάτες δεν θα θεωρούνταν ήρωες αμα αυτό που καλέστηκαν να φέρουν εις πέρας ήταν walk in the park. Το να πράττεις το σωστό θα έπρεπε να ξέρεις ότι πάντα έχει συννέπειες. Αλλά και το να μην πράτεις το σωστό, έχει και αυτό συννέπειες.
@Φίλε Σαρτίβ…
Για τα 1400 που στην πραγματικότητα είναι 1500 σου απάντησε ο Φράνκι.
Το τι σημαίνει χρήμα στο σοσιαλισμό θεωρούμε χωρίς να σε υποτιμούμε ότι δεν είσαι καθόλου έτοιμος για να προχωρήσουμε σε κάτι τέτοιο και για να το κάνεις πρέπει να διαβάσεις τα ποστ με τη σειρά.
Αρχικά θα σου παραθέσουμε μερικά από τα οικονομικά μας άρθρα στο πως λειτουργεί ο καπιταλισμός και μετά όταν κατανοήσεις πλήρως τη φιλοσοφία τους πήγανει παρακάτω.
Για να γίνει αυτό θα σου δώσουμε και άλλους συνδέσμους (όχι δικούς μας) που θα αφορούν την μαρξιστική-λενινιστική σκέψη και τότε θα καταλάβεις χωρίς να ξαναεπέμβουμε τι είναι χρήμα στο σοσιαλισμό.
ΑΠΛΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΑ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΣΤΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ…με τιμή και απέραντο σεβασμό Γ.Κ(εκδότης του R.C.)
1)http://radiocollectiva.blogspot.com/2008/07/blog-post_9351.html
2)http://radiocollectiva.blogspot.com/2008/09/blog-post_18.html
3)http://radiocollectiva.blogspot.com/2008/09/blog-post_7547.html
4)http://radiocollectiva.blogspot.com/2008/10/blog-post_09.html
5)http://radiocollectiva.blogspot.com/2009/03/blog-post.html
6)http://radiocollectiva.blogspot.com/2009/09/blog-post.html
7)http://radiocollectiva.blogspot.com/2010/09/blog-post.html
8)http://radiocollectiva.blogspot.com/2010/05/blog-post.html
9)http://radiocollectiva.blogspot.com/2010/02/blog-post_25.html
10)http://radiocollectiva.blogspot.com/2010/04/blog-post.html
11)http://radiocollectiva.blogspot.com/2010/02/blog-post.html
Μαζί με αυτά ρίξε μια ματιά και στα 2 μέρη των πρόσφατων άρθρων «πωλείται και το σπίτι μας»…
1)http://erodotos.wordpress.com/
2)http://erodotos.wordpress.com/politiki-oikonomia/
3)http://erodotos.wordpress.com/2009/01/22/emporeumatiki-axia-marx-politiki-oikonomia/
4)http://erodotos.wordpress.com/2009/01/22/marx-kefalaio-uperaksia-kerdos-misthos-kapitalismos/
1)http://redkorea.wordpress.com/
1)http://kritikitwnoplwn.blogspot.com/
2)http://kritikitwnoplwn.blogspot.com/2010/06/blog-post_30.html
1)http://www.kke.gr/theoria/
2)http://www.kke.gr/zhthmata_sosialismoy/ti_einai_sosialismos_-_feliks_ibanobits_tsoyef?act=3&morf=1&tab=1
3)http://www.kke.gr/zhthmata_sosialismoy/ektimhseis_kai_problhmatismoi_gia_toys_paragontes_poy_kathorisan_thn_anatroph_toy_sosialistikoy_systhmatos_sthn_eyroph
4)http://www.kke.gr/18o_synedrio/apofash_toy_18oy_synedrioy_toy_kke_gia_to_sosialismo
5)http://www.kke.gr/zhthmata_sosialismoy/diakhryksh_ths_kentrikhs_epitrophs_toy_kke_gia_ta_90_xronia_ths_oxtobrianhs_sosialistikhs_epanastashs?act=3&morf=1&tab=1
Φίλε Σαρτίβ αυτά τα ολίγα είναι για σένα ποικίλη ύλη για να βρείς τις απαντήσεις που χρειάζεσε, είναι προτιμότερο να διαβάσεις πριν σχολιάσεις οτιδήποτε, γιατί αυτά που σου λέει ο Θερσίτης δε στα λέει για να σε προσβάλει, αλλά γιατί στα σχόλια σου παρουσιάζεις αντιφάσεις σε χρόνο μηδέν.
Με εκτίμηση
ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΕΣΩ ΕΙΝΑΙ.
ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΘΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΑΡΤΙΒ ;
ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙΣ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΑΛΑΛΓΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΗΘΕΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ.
ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ;
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΠΑΝΤΟΥ ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ. ΒΛΕΠΩ ΑΠΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ. ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΚΕ ΤΟ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΤ’ ΕΥΘΥΕΙΑΝ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ ΠΟΕ.
ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΘΥΜΗΘΩ ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ, ΚΟΥΒΑ, ΕΣΣΔ, ΟΛΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΞΕΘΑΨΕΙ.
ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΟΜΩΣ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΓΑΡΓΑΡΑ. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΒΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΝΑ ΣΕ ΕΧΕΙ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙ.
ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΣ ΓΙΑΤΙ ΛΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΡΩΝΕΥΕΣΑΙ ΕΝΩ ΕΙΡΩΝΕΥΕΣΑΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΙΝΕΙ ΠΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠ’ ΟΛΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΚΚΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΤΟΥ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝΕ ΤΙ ΛΕΝΕ.
Η ΚΟΥΒΑ ΠΑΛΕΥΕΙ ΚΑ ΙΠΟΛΕΜΑ ΗΡΩΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΟΥΛΗΣΕ Η ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 50 ΚΑ ΙΤΟΥ 60 ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΛΗΣΕΙ ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΟΛΟΥΣ ΣΕ ΦΤΗΝΟ ΕΓΑΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΟΣΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
ΣΤΗΝ ΚΟΥΒΑ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΖΟΥΝΕ ΜΕΓΑΛΕΙΑ. ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΖΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΕΡΙΑ Ο ΕΝΑΣ 500.000 Ε ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΤΡΩΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΓΟΥΑΤΑΜΑΛΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΙΑΤΡΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ.
ΤΙ ΦΟΒΙΚΑ ΣΥΝΔΡΟΜΑ ΕΙΝΑ ΙΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ; ΑΛΒΑΝΙΑ; ΣΚΟΠΙΑ; ΙΣΡΑΗΛ;
ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ; Ο ΜΟΝΟΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑ ΙΗ ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑΤΙ.
ΑΠΟ ΤΟ 1922 ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΛΕΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ ΧΩΡΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΒΑΛΛΟΥΝ;
ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΑΝ.
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕΙ Ο ΔΙΠΟΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ.
ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΙΣΡΑΗΛΙΝΑ ΑΕΡΟΣΑΦΗ ΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΤΟΝ ΛΕΥΚΟ ΝΑ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΟΥΝ;
ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΜΗΠΩΣ ΔΙΒΑΖΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΟΜΑΔΑ Ε ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ ΜΑΣΟΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ;
ΠΩΣ ΖΗΤΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ ΟΤΑΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ;
ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΠΑΝΤΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΜΕ Σ’ ΟΤΙ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΣΕΙΣ. ΔΕΝ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΣ.
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΤΑΔΕΙΞΩ ΤΗΝ ΕΦΙΑΛΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΙ ΕΓΩ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ.
ΜΗΝ ΘΙΓΕΣΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΕΝΑ ΜΙΛΩ ΕΔΩ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΣΟΥ.
ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΗΡΕΑΣΜΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΕΧΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΡΙΓΥΡΩ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΣΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΘΕΙ.
ΔΕΝ ΚΕΡΩ ΑΝ Η ΕΠΑΝΑΣΑΤΣΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΙΑ ΓΑΛΛΙΑ ΝΑ ΣΤΗΝΕΙ ΤΟΝ ΧΩΡΟ. ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΤΟ ΛΑΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ.
ΤΟ ΠΑΝΟ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΤΗΣ ΛΕΥΤΕΡΙΑΣ.
ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΗ Η ΟΛΕΘΡΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΖΗΤΩ Ο ΣΟΣΙΑΛΙΜΟΣ – ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ!!!
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
ΚΑΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΚΙΝΕΖΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ
http://tsak-giorgis.blogspot.com/2011/01/blog-post_5211.html
SARTIVE γι αυτό έχεις να πεις κάτι ? Αυτή είναι οι σύμμαχοι μας? που είναι τα σύνορα μας ?
Σήμερα είναι στη χώρα μας αύριο στα σπίτια μας.το ΚΚΕ ΤΑ ΕΙΧΑΙ ΠΕΙ ΠΡΙΝ 1 ΧΡΟΝΟ
Ερζερούμ & τις εξελίξεις στις ελληνοτουρκικές σχέσεις.
«Η συμμετοχή του κ. Παπανδρέου σε μία αμιγώς εσωτερικού χαρακτήρα σύσκεψη των Τούρκων
πρεσβευτών στην Τουρκία υπό τον κ. Ερντογάν, δεν μας γεμίζει απλώς ανησυχίες.
Επιβεβαιώνει ότι η κυβέρνηση έχει ήδη κάνει το μεγάλο, το επικίνδυνο βήμα για όλο τον ελληνικό λαό που σημαίνει συμφωνία συνεκμετάλλευσης του Αιγαίου. Που σημαίνει στην πραγματικότητα ότι μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα οι αμφισβητήσεις από την Τουρκία κυριαρχικών δικαιωμάτων και οι γκρίζες ζώνες. Και πάνω από όλα φέρνει το εξής μήνυμα: Ότι η κυβέρνηση για ένα πράγμα ενδιαφέρεται, όπως και ένα πράγμα ενδιαφέρει τον κ. Ερντογάν:
Να εξασφαλίσουν στους μεγάλους επιχειρηματικούς ομίλους, στις αστικές τάξεις των δύο χωρών, πλούσια κερδοφορία, σε βάρος βεβαίως και των δύο λαών, και του ελληνικού και του τουρκικού, που σημαίνει ότι σημαντικές πλουτοπαραγωγικές πηγές της χώρας, όπως είναι το πετρέλαιο, το φυσικό αέριο και τα εξαιρετικά πλούσια κοιτάσματα χρυσού, ουρανίου κλπ παραδίδονται στις πολυεθνικές και μάλιστα με πλήρη αδιαφορία για το ποια είναι τα πραγματικά σύνορα της χώρας, για το ποιες είναι οι οξύτατες αντιθέσεις στην περιοχή. Η όποια συμφωνία γίνει, θα αναγγελθεί φανταζόμαστε μετά από ένα διάστημα, αφού θα έχει σταθεροποιηθεί. Όταν θα αναγγελθεί σημαίνει ότι η Ελλάδα μπαίνει πολύ βαθιά, σε οξύτατες αντιθέσεις στην περιοχή, αντιθέσεις που πολλές φορές λύνονται όχι μόνο με τον οικονομικό πόλεμο, αλλά και με τα όπλα.
Θεωρούμε ότι ο κ. Παπανδρέου, όχι τυχαία, απέκρυψε και το σκοπό για τον οποίο πάει και το σκοπό της πρόσκλησης από την πλευρά του κ. Ερντογάν. Στην πραγματικότητα δεν μπορούμε τώρα να μιλήσουμε για μυστική διπλωματία. Μπορεί να εμφανίζεται ως μυστική διπλωματία, αλλά είναι πολύ διαφανής. Καλούμε τον ελληνικό λαό, παρά το γεγονός ότι αντιμετωπίζει επιτακτικά προβλήματα εξαιτίας της κρίσης και εξαιτίας των μέτρων της κυβέρνησης, να προβληματιστεί και πάνω σ’ αυτές τις εξελίξεις, που είναι συνέχεια της εσωτερικής πολιτικής στην Ελλάδα. Να αντιδράσει, να διαμαρτυρηθεί, να μην επικυρώσει τίποτα και μέσα στους καθημερινούς αγώνες για τη δουλειά και το μεροκάματο να συμπεριληφθούν και τα ζητήματα της συμμετοχής της Ελλάδας στην ΕΕ και το ΝΑΤΟ και να μην περάσει από τη σκέψη κανενός τίμιου ανθρώπου ότι η συνάντηση στην Τουρκία γίνεται για την ειρήνη και την ασφάλεια. Γίνεται για τα ταμεία των πολυεθνικών. Γίνεται για τα συμφέροντα της ελληνικής και τουρκικής αστικής τάξης».
Εκτιμάτε ότι η επίσκεψη αυτή θα οδηγήσει και σε μία συμφωνία για το Αιγαίο;
Ποια ειρήνη και ασφάλεια, αχαχα
χτες 30 λεπτά πετούσαν τα τουρκικά αεροπλάνα στο αιγαίο, μήπως και αυτό δεν περνάει ενα μύνημα ανήμερα της επίσκεψης;
Άλλος αέρας τα τουρκικά f-16 lol :)