Ο λόγος για το μουσικοχορευτικό συγκρότημα Natalities που εμφανίστηκε στο «Ελλάδα έχεις ταλέντο» και αποθεώθηκε από κοινό και κριτές. Το θέμα της παράστασης ήταν η δυστυχία που βρήκε τους Ρομανώφ εξαιτίας της Ρωσικής επανάστασης του Φλεβάρη και το δράμα μελών της οικογένειας του Τσάρου. Βλέπετε, οι υπεύθυνοι του Art And Performance Dance Theatre που βρίσκονται πίσω από τους Natalities, δεν δίστασαν για να χρησιμοποιήσουν παιδάκια προκειμένου να στοχεύσουν στο θυμικο του κοινού και έτσι να είναι πιο αποτελεσματική η προπαγάνδα τους. Κάτι αντίστοιχο αν θυμόσαστε είχε συμβεί και στην Eurovision του 16 μόνο που τότε ξέπλεναν ναζί, το συγκεκριμένο τραγούδι «έτυχε» μάλιστανα κερδίσει το διαγωνισμό.
Δείτε και ακούστε όμως το τραγούδι και προσέξτε τα λόγια.
Συγκινηθήκατε;
Πως να μη συγκινηθήτε…
…στο κάτω κάτω τι αμαρτία έκαναν οι κακόμοιροι οι Ρομανώφ και τους έλαχε τέτοια μοίρα; Δεν ήταν βλέπετε σκληραγωγημένοι αγρότες δουλοπάροικοι, κακοπληρωμένοι εργάτες, αγράμματοι χωρικοί, απένταροι επαίτες της Πετρούπολης. Δεν ήταν φαντάροι στο μέτωπο του Α Παγκοσμίου Πολέμου να έχουν συνηθίσει την κακομεταχείριση και τις κακουχίες. Όχι, ήταν η μεγάλη αυτοκρατορική δυναστεία της Ρωσίας που βρέθηκε απ’ τα ψηλά στα χαμηλά και απ’ τα πολλά στα λίγα, όπως οι ήρωες της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας. Βλέπετε, οι καταπιεσμένοι υπήκοοι τους αποφάσισαν ότι δεν πήγαινε άλλο να πεθαίνουν κατά χιλιάδες στο μέτωπο, ούτε να δουλεύουν εντατικά στην πολεμική βιομηχανία ή να πουλούν το αγροτικό προϊόν τους για νόμισμα που δεν είχε καμία αξία, εξαιτίας του πληθωρισμού που δημιουργούσε η έλλειψη αγαθών σαν συνέπεια του πολέμου. Ενός ακόμη πολέμου από τους πολλούς που τους έστελνε ο Τσάρος να σφαχτούν, προκειμένου να κρατήσει τα κεκτημένα του και στη συγκεκριμένη περίπτωση του 1ου ΠΠ να εξοφλήσει τα χρωστούμενα του προς τις άλλες δυο μεγάλες δυνάμεις της ΑΝΤΑΝΤ. Μόνο που αυτός ήταν ο μεγαλύτερος και ο βιαιότερος μέχρι τότε.
Σε αυτές τις συνθήκες ο εξαθλιωμένος, ο πεινασμένος, ο αγράμματος, καλούνταν να πολεμήσει υπέρ του δυνάστη του. Μιας οικογένειας και μιας ολιγαρχίας γύρω από τα ανάκτορα που για αιώνες εκμεταλλεύονταν εκατομμύρια λαού και βασίλευε ελέω θεού. Μιας μεσαιωνικού τύπου εξουσίας που καταδίκαζε αυτήν την τόσο τεράστια χώρα να μένει καθυστερημένη οικονομικά, πολιτικά και πολιτισμικά. Που στην κορυφή της βρίσκονταν ένας άνδρας, ο τσάρος Νικόλαος, ο οποίος δεν είχε διστάσει κατ επανάληψη να πνίξει στο αίμα τις ειρηνικές διαδηλώσεις ενός λαού που ζητούσε βασικά και στοιχειώδη δικαιώματα τα οποία για αιώνες στερούνταν.
Αυτόν τον ζυγό αποτίναξαν οι λαϊκές μάζες τον Φλεβάρη, για να αρχίσουν να οικοδομούν την δική τους εξουσία τον Οκτώβρη. Κανείς όμως στην εκπομπή δεν βρέθηκε να πει ποιοι ήταν οι Ρομανώφ και πόσο καλό έκανε στο Ρώσικο λαό η ανατροπή τόσο των ίδιων όσο και αυτού που εκπροσωπούσαν.
Αλήθεια, δεν είναι τα αστικά ΜΜΕ εκείνα που σε κάθε ευκαιρία μας λένε ότι κόπτωνται για την δημοκρατία, την ελευθερία του λόγου και τα δικαιώματα του ατόμου; Μόνο που συνήθως αυτή η ευαισθησία τους πιάνει όταν χρειάζεται να συκοφαντήσουν κάποιον λαϊκό αγώνα του σήμερα ή του χθες. Με δυνάστες, δικτάτορες, φασίστες, βασιλιάδες, Τσάρους και συνταγματάρχες δεν φαίνεται ότι έχουν τόσο μεγάλο πρόβλημα και σε κάθε περίσταση τους φέρονται με το γάντι. Όταν όμως οι λαοί με δική τους πρωτοβουλία αποφασίζουν να απελευθερωθούν από όλους αυτούς, τότε υπάρχει πρόβλημα, τότε και μόνο τότε καταπατώνται οι ατομικές ελευθερίες και τα ατομικά δικαιώματα. Δικαιώματα και ελευθερίες που όπως φαίνεται δεν φτάνουν για όλους…
Ας αναρωτηθούμε πάντως γιατί 100 χρόνια μετά από αυτό το κοσμοιστορικό γεγονός -την επανάσταση ντε- κάποιοι συνεχίζουν να ξοδεύουν πόρους προκειμένου να παραχαράξουν και να συκοφαντήσουν, φτάνοντας μάλιστα στο σημείο ακόμη και τους Ρομανώφ να ξεπλύνουν και να ηρωοποιήσουν(ή ακόμη και τους Ναζί ή και τους Δοσίλογους σε άλλες ιστορικές συγκυρίες). Τι τους φοβίζει, σάμπως δεν κέρδισαν, σάμπως δεν ήρθε το τέλος της ιστορίας εκεί κάπου στις αρχές της δεκαετίας του 90; Ας αναρωτηθούμε…
Λαγωνικάκης Φραγκίσκος(Poexania)
ΕΓΙΝΕ ΤΕΤΟΙΟ ΣΚΗΝΙΚΟ;
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΟ.
ΠΡΕΠΕΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΑΠΟΚΑΣΤΑΘΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ.
ΟΙ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ ΟΙ ΡΟΜΑΝΟΦ ΕΧΑΣΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΥΣ.
ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ. ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΕΙΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΗΚΑΝ.
ΧΑΧΑ
ΘΕΡΣΙΤΗΣ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Το μονο που μπορω να σου πω ειναι οτι εισαι απιστευτα ηλιθιος !!! Ισως ο πιο ηλιθιος ανθρωπος που υπαρχει.. Τα σκερτς ηταν απο ταινια του ντισνευ και μιλαγε για την Αναστασια …Καμια πολιτικη προπαγανδα καθυστερημενε ασχετε ….που τολμας να μιλας ετσι …..ηλιθιε ..κρετινε …μικρα παιδια κανανε ενα σοου ….. απλα σε λυπαμε κακομοιρη μου !
Πουσαι θαναση…
…ήθελα να σ΄αντάμωνα μα το ΄χεις χασει
Από όπου και αν ήταν ευλογούσε τους Ρομανώφ άκου το λίγο. Τώρα αν η προπαγάνδα υπέρ των Ρομανώφ ξεκίνησε από τον disney και αυτοί την αναπαράγουν τόσο το χειροτερο. Ειτε εγινε με σκοπιμοτητα ειτε απο οργιωδη αγνοια για το περιεχομενο δεν εχει μεγαλη διαφορα. Δηλαδή αν ήταν μια παράσταση της νεολαίας του Μεταξά που την αναπαρήγαγε αυτός ο σύλλογος θα ήταν οκ επειδή δεν είναι δική του παράσταση αλλά της νεολαίας μεταξα; Το μύνημα που αναπαράγουν δεν έχει κανένα νόημα; Να βαζουν τα παιδακια να λένε τι καλοί που ήταν οι Ρομανώφ και τι μαυρίλα η επανάσταση που τους εκθρονισε; Όσο για τους χαρακτηρισμούς σου δείχνουν το ποιόν σου. Προσπάθησε πάντως να κατανοήσεις τα απλά λογακια της παράστασης μπας και βγάλεις κανένα συμπερασμα
Φίλε Φραγκίσκο,
Διέγραψε σε παρακαλώ το »σχόλιό» του. Τι διαβάζουμε; Έλεος!
Σταύρος Κοσμόπουλος.
Φιλε σταυρο δεν το συνηθιζω να διαγραφω σχολια… στο κατω κατω ο ιδιος εκτιθεται με την συμπεριφορα του και τα [μη] επιχειρηματα του
Άκουσες μήπως τα λόγια του σκετς ? Αν όχι, άκουσέ τα πρώτα και μετά μίλα. Μίλα όμως, όχι βρίζε σαν υπόκοσμος.
Παραθέτω ένα κείμενο από το katiousa.gr ,που αναφέρεται στο συμβάν και με το οποίο συμφωνώ, όπως και με το κείμενο του poexania.Διάβασέ το.
Τι θα μπορούσε να παίξει στο κανάλι του ΣΚΑΪ για την Πετρούπολη, στα 100 χρόνια από τη μεγάλη Οχτωβριανή Επανάσταση;
Αν μιλούσαμε για ντοκιμαντέρ, ο καθένας θα μπορούσε να φανταστεί, έχοντας για καλό και για κακό δίπλα του μια σακούλα. Αλλά αυτό που ξεπερνάει τη φαντασία είναι πως θα χρησιμοποιούσαν ένα talent show για να περάσουν τη βρώμικη, αστική προπαγάνδα τους. Ακολουθεί μια μικρή γεύση.
Εσείς άραγε γνωρίζατε πως…
“η επανάσταση μας πήρε τη χαρά, δικάζουνε με φήμες και με κουτσομπολιά;”
“τον τσάρο κι αν τον κλάψανε, τη μοίρα δεν αλλάξανε…”;
“έχει αποκτήσει αξία, ό,τι αγγίξανε αυτοί…” (δηλ οι Ρομανόφ) και πουλιέται στη μαύρη αγορά, στον κόσμο που τους νοσταλγεί, όταν δε φεύγει στα κρυφά από το Πέτρογκραντ;
Κανονικά το βίντεο που ακολουθεί, θα χρειαζόταν την κατάλλληλη σήμανση ως προειδοποίηση. Ο καθένας μπορεί να αναλάβει προσωπικά την ευθύνη για να το δει και να ξεράσει υπεύθυνα.
Το πρώτο που μπορεί να παρατηρήσει κανείς είναι πως στον αντεπαναστατικό τους ζήλο, τα αστικά κανάλια δεν προβάλλουν πια ούτε καν την πρώτη, αστικοδημοκρατική επανάσταση, το Φλεβάρη του 17′, αλλά την απολυταρχία του τσάρου, όπου ο κόσμος ήταν ευχαριστημένος και καλοπερνούσε στα όρια της επιβίωσης, πριν έρθουν οι κακοί επαναστάτες να τον ταρακουνήσουν -χωρίς προφανώς τη δική του συμμετοχή στα γεγονότα.
Δεν ξέρει κανείς αν το χειρότερο είναι η διαστρέβλωση της ιστορίας ή η χρησιμοποίηση ενός παιδικού χορευτικού συγκροτήματος (Natalittles), για να στοχεύσουν κατευθείαν στο θυμικό του τηλεθεατή και να κερδίσουν τη συμπάθειά του για τον καλό, αδικοχαμένο τσάρο.
Η δεύτερη παρατήρηση είναι ότι μετά το ιστορικό ξέπλυμα των συνεργατών των ναζί στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο, που επιβραβεύτηκε με την πρώτη θέση στην περυσινή Eurovision, η φάμπρικα συνεχίζεται και περιλαμβανει το ιστορικό ξέπλυμα της τσαρικής απολυταρχίας, που είχε κάτσει σαν το παράσιτο στο σβέρκο του ρώσικου λαού, απομυζώντας την εργασία του.
Κι αν αναρωτηθεί κανείς, γιατί κρίνουμε αρνητικά το κανάλι, που δεν έχει καμία ευθύνη για το μουσικό σκετς που επέλεξε η ομάδα, ας σκεφτεί αν θα μπορούσε να παίξει ελεύθερα και σε ζώνη υψηλής θεαματικότητας πχ ένα ανστίστοιχο σκετς για τη νίκη των μπολσεβίκων και την επανάσταση, ή έστω για τη μεγάλη αντιφασιστική νίκη των λαών -που θεωρητικά την τιμούν και την γιορτάζουν όλοι.
Όχι ε; Τυχαίο; Δε νομίζουμε…
«Η σπιθα της δυστυχιας» που αναφερει το θεατρικο, εννοωντας την επανασταση, εγινε σπιθα της ζωης για τους εκατομμυρια ρωσους που βγηκαν απο την κακομοιρια, μορφωθηκαν, αρχισαν να εργαζονται σε ανθρωπινες συνθηκες και απεκτησαν ισοτητα. Τόσο οι ανθρωποι μεταξυ τους οσο και η γυναικα που η θεση της αναβαθμιστηκε, απεκτησε και αυτη προσβαση στην παιδεια και στην κοινωνικη ζωη.
Τωρα βεβαια τι καθομαι και σου γραφω που εσυ μπορει να νομιζεις οτι η Αναστασια ηταν εκεινη απο τη σειρα που εδειχνε και κανα κωλαρακι και να γουσταρεις ελπίζοντας οτι μπορείνα παιξει καμια φαση
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ.
ΧΑΧΑ
ΚΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΤΙΣΝΕΥ. ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΕΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΡΥΤΗ ΤΗΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΤΑΚΑΘΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΗΣ SHOW BIZ.
ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
Η ΜΗΠΩΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΦΙΛΕ ΘΑΝΟ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΗΣ PREMIER LEAGUE ΤΙΜΩΝΤΑΙ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΤΟΥ Α.Π,.Π ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΠΑΡΟΥΝΑ ΩΣ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΑΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΞΕΠΛΥΝΕΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ;
ΑΜΑ ΒΕΒΑΙΑ ΣΗΚΩΝΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΝΑ ΠΑΝΟ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ ΘΑ ΟΥΡΛΙΑΖΑΝ ΤΑ ΧΑΜΕΤΥΠΙΑ ΤΗΣ ΦΙΦΑ ΓΙΑ ΤΟ NON POLITICA.
ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ NO POLITICA AGAUNST CAPITALISM.
ΘΕΡΣΙΤΗΣ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
ΜΑ ΤΟΥ ΛΕΝΙΝ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ
ΣΕ ΣΒΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΧΑΧΑ
ΘΕΡΣΙΤΗΣ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Για μένα, το πρόβλημα είναι στους τρεις (καταξιωμένους;;;) κριτές, που δεν βρήκαν ούτε μια λέξη να πουν, παρά να … χειροκροτούν!
Άντε τα παιδάκια δεν ξέραν …
Αυτοί ;;;
Μα κανείς δεν ζητάει εξηγήσεις από τα παιδάκια εννοείται … Η ευθύνη είναι στους κριτές στους δασκάλους και στους υπεύθυνους του σταθμου
ΤΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΝΑ ΖΗΤΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΡΙΤΕΣ;
ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ;
ΘΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΕΙ Ο ΣΚΑΙ ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟ; ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΤΟΥ.
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΚΑΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ Ο ΣΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΕΙ ΤΑ ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑΤΑ.
ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΤΑ ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΑΙΡ ΣΤΟΝ ΣΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ RED MASTERS ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΕΛΕΙΩΜΟ.
ΤΩΡΑ ΠΟΣΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΩΝ ΣΤΙΧΩΝ ΚΑΙ ΕΔΩΣΑΝ ΣΗΜΑΣΙΑ Σ’ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ.
ΣΙΓΑ ΤΩΡΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΣΤΟ ΣΟΟΥ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΕ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΤΟ 1916.
ΚΙ ΟΧΙ ΕΠΕΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟΣ Ο ΑΛΛΟΣ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΑ.
ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΑΤΑΕΙ Η ΑΡΧΟΥΣΑ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.
ΘΕΡΣΙΤΗΣ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Το ζήτημα είναι ότι αφήνουν να περάσει πολιτικά ασχολία στο ενα τραγούδι το οποίο επαινεί ένα αυτοκρατορικό καθεστώς και καταδικάζει αυτούς που το ανέτρεψαν. Αν όπως υποστηρίζει ο καθένας από αυτούς για τον εαυτό τους είναι δημοκράτες τότε θα έπρεπε να το υποστηρίξουν κιόλας. Αλλά όπως γράφω και στο άρθρο όλοι αυτοί είναι δημοκράτες μόνο όταν είναι να κατηγορήσουν καμιά απεργία που κλείνει τους δρόμους η τα λιμάνια…στα υπόλοιπα η ευαισθησία τους δεν φτανει
Ασχολιαστο* , και «για τον εαυτό του»*
ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΛΕΟΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΕΠΙ ΤΣΑΡΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΠΑΡΑ ΕΠΙ ΛΕΝΙΝ ΣΤΑΛΙΝ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ. ΤΟ ΑΣΤΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΟ ΕΓΙΝΕ ΣΕ TALENT SHOW.
ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΒΙΑΙΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ.
ΞΕΧΝΩΝΤΑΣ ΦΥΣΙΚΑ ΤΗΝ ΜΗΤΡΑ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ.
ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΑΙΚΕΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΒΙΑ.
ΘΕΡΣΙΤΗΣ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Μα αστική ήταν η επανάσταση του Φλεβάρη που έριξε τους Ρομανώφ έτσι και αλλιως
Η πιο σωστά οι αστοί ανέλαβαν να αντικαταστήσουν την τσαρική εξουσία και ανατράπηκαν μήνες αργότερα απ’ τους μπολσεβικους
Ο ΣΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΝΑΛΙ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΠΟΛΥ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ.
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΑΣΤΕΙΟΣ Ο ΧΟΝΤΡΟΚΟΜΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΠΑΡΑΒΑΛΛΕΙ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΑΣΟΒΑΡΗ.
ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΚΑΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΥΠ’ ΟΨΙΝ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΗ ΥΠΟΘΕΣΗ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΔΕΜΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΝΣΤΕΡΙΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ.
ΚΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ. ΑΝ ΔΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ.
ΘΕΡΣΙΤΗΣ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΤΣΑΡΟΥ. ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΕΦΕΡΕ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΣΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝΑΤΡΑΠΗΚΕ.
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΧΑΝΕ ΟΙ ΑΣΤΟΙ.
Ο ΚΕΡΕΝΣΚΥ ΠΗΓΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΛΑΟ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕ.
ΘΕΡΣΙΤΗΣ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΟΚΑΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΜΑΚΕΛΕΨΕ.
ΤΟΤΕ Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΗΤΑΝ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ.
ΤΕΤΟΙΟ ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΕΙΧΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ.
ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΛΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΙΖΗΣΑΣΑ ΤΗΣ ΑΔΙΚΟΧΑΜΕΝΗΣ ΟΙΚΟΓΝΕΙΑΣ.
ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΒΑΣΙΛΙΚΟΙ ΟΙΚΟΙ ΚΛΟΝΙΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΑΥΤΟ. ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΜΕ ΚΑΝΑ ΑΣΗΜΙΚΟ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΝ.
ΘΕΡΣΙΤΗΣ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Λύπάμαι για την επιτρικηίιιικοπή που εκτιμούσα
Χρησιμποποιήθηκαν τα παοδάκια για διαστρευλοση υης ιστοριας της μεγαλύτερης λα
http://news247.gr/eidiseis/kosmos/People-world/omologia-sok-toy-matias-zamer-katoxoy-ths-xryshs-mpalas-1996-hmoyn-sthn-stazi.4996812.html?utm_source=Sport24&utm_medium=BestofNetwork_article&utm_campaign=24MediaWidget&utm_term=Pos7
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΜΑΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟ;
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ Η ΦΙΦΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΣΥΣΤΑΣΗ;
Η ΜΗΠΩΣ Ο ΜΑΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΚ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟΤΕ;
ΘΕΡΣΙΤΗΣ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ