Προσπαθούσα κάποτε σε ένα σύντομο κειμενάκι μου να γράψω 5 πράγματα για την ποίηση. Κατάφερα εκεί πέντε αράδες, αλλά αν υπήρχε κάτι που συνειδητοποίησα είναι πως δεν είναι καθόλου εύκολο να μιλήσει κάποιος για την τέχνη, από όποια πλευρά και αν το πιάσει το πράγμα, ειδικά όταν θέλει να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα. Σήμερα θα κάνω μια ακόμη απόπειρα, αυτή τη φορά με αφορμή την δήλωση της Κ. Δημουλά που είπε ότι δεν αντέχει άλλο τους μετανάστες διότι την τρομάζουν, είναι πολλοί, κλέβουν και πιάνουν όλα τα παγκάκια της Αθήνας.
Θα περίμενε κανείς από ανθρώπους του πνεύματος, όταν καταπιάνονται με ένα τέτοιο ζήτημα να είναι περισσότερο ευαίσθητοι, αν όχι επειδή το αισθάνονται, ας είναι τουλάχιστον περισσότερο αναλυτικοί ώστε να αναφέρονται σε όλες τις πλευρές του συγκεκριμένου ζητήματος και να μην πετάνε χοντράδες. Η φτώχεια η μετανάστευση ως αιτίες που γεννούν της εγκληματικότητα στα φτωχά και στα εξαθλιωμένα στρώματα, είναι ζητήματα που συνδέονται άμεσα με τις οικονομικές και πολιτικές συνθήκες του κόσμου που ζούμε, δεν μπορεί ούτε να ειδωθούν ούτε να αντιμετωπιστούν ανεξάρτητα από αυτές.
Πέρα από αυτό υπάρχει όμως και το καθαρά ανθρωπιστικό, αυτό που δεν χρειάζεται ο άλλος να έχει μελετήσει τον καπιταλισμό για να γνωρίζει πως «καταντούν» οι άνθρωποι να ζουν τέτοιου είδους ζωές. Ο ανθρωπισμός, που υπαγορεύει ότι αν μέσα σε ένα 40 τετραγωνικών ανήλιαγο και παραμελημένο σπίτι ζουν 15 άνθρωποι, λογικό είναι να θέλουν να περνούν όσο χρόνο παραπάνω μπορούν έξω από αυτό. Το ίδιο και οι άνθρωποι που δεν έχουν δουλειά, που δεν έχουν καν σπίτι και που το μοναδικό τους σπίτι είναι αυτό το παγκάκι που θα ήθελε για δική της διάθεση η Κικίτσα.
Σε συνθήκες λοιπόν τόσο ακραίας φτώχειας και εξαθλίωσης και εγκληματικότητα θα υπάρχει, και κλεψιές, όμως οι πρώτοι που υποφέρουν από την εγκληματικότητα αυτή είναι οι ίδιοι οι μετανάστες, που γίνονται αντικείμενα εκμετάλλευσης από διαφόρων ειδών νταβατζήδες, έλληνες και ξένους. Οι ίδιοι έχουν στην πλειοψηφία τους γνωρίσει με τον πιο βάναυσο τρόπο την πιο οργανωμένη και παγκοσμίων διαστάσεων μορφή εγκληματικότητας, αυτή της καπιταλιστικής παραγωγής και της ιμπεριαλιστικής επέκτασης με όλα τα μέσα.
Θα περίμενε κανείς όλα τα παραπάνω, να αναφερθούν από έναν άνθρωπο του πνεύματος της τέχνης και του πολιτισμού, αλλά μιας και δεν αναφέρθηκαν για να εξετάσουμε λίγο για ποια τέχνη, ποιό πνεύμα και ποιο πολιτισμό μιλάμε όταν αναφερόμαστε σε άτομα όπως η Κική(και δεν είναι μόνο ή Κική απλά αφορμής δοθείσας επιλέχθηκε ως παράδειγμα προς αποφυγή).
Να δηλώσω εξαρχής ότι δεν είμαι ειδικός στο έργο της Κικής. Είχα διαβάσει μερικά ποιήματα της τότε που υπέγραφε το κατάπτυστο κείμενο για τη σωτηρία της Ελλάδας και πράσινα άλογα μαζί με άλλους ανθρώπους του πνεύματος, και την κατέταξα, μπακάλικα δεν λέω όχι, στην κατηγορία εκείνη των εγωκεντρικών ποιητών που τα πάντα ξεκινούν και τελειώνουν στα προσωπικά τους πάθη, σε σχέση με τον περίγυρο τους(καλλιτεχνικό και άλλο) που τα υψώνουν και τα ενώνουν με το «απέραντο» και το άπειρο κλπ. Παραδέχομαι πάντως ότι καλλιτεχνικά μπορεί και να την αδικώ μην έχοντας διαβάσει ένα ικανό μέρος του έργου της για να μπορέσω να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα, και μάλλον εκεί θα μείνω διότι όπως φαίνεται ο άνθρωπος Δημουλά δεν εξάπτει τίποτα θετικό ή ενδιαφέρον μέσα μου.
Πριν προχωρήσω παρακάτω θα παραθέσω μιαν αράδα ενός άλλου ποιητή, έτσι όπως τη έχω στο μυαλό μου, του Ρίτσου, η αράδα είναι περίπου αυτή.
«Άμα δεν μπορέσω να σε κάνω να το δεις και εσύ είναι σαν να μη το έχω»
Παρά το γεγονός ότι και από του Ρίτσου το έργο δεν έχω διαβάσει ούτε το εν δέκατο, όμως η εντύπωση που μου έδωσε από το πρώτο κιόλας ποίημα που διάβασα ήταν εντελώς διαφορετική, αργότερα, όταν διάβασα και τον επιτάφιο ομολογώ ότι δεν σταμάτησα να δακρύζω παρά μόνο όταν ολοκληρώθηκε η ανάγνωση του. Ο Ρίτσος λοιπόν εκφράζει έναν διαφορετικό κόσμο από αυτόν της Δημουλά…ποιός είναι αυτός; Είναι ο κόσμος που το αγαθό της τέχνης, μαζί με όλα τα υπόλοιπα αγαθά, είτε αυτά εκφράζονται με υλικό είτε με ιδεατό τρόπο, πρέπει να γίνουν κτήμα όλων και όχι μόνο μιας κλειστής ελίτ. Ο πνευματικός όπως και ο υλικός πολιτισμός στο νου του Ρίτσου, δεν αποτελεί ένα κλειστό μυστήριο που απευθύνεται μόνο στους μυημένους, αλλά την κληρονομιά των λαών που πρέπει να ανήκει στους λαούς. Ο Ρίτσος όχι μόνο απευθύνεται στο σύνολο του λαού με την ποίηση του, αλλά τον εκφράζει κιόλας, χωρίς το έργο του να στερείται υψηλών νοημάτων και τεχνικής αρτιότητας, χωρίς να γίνεται απλοϊκό. Η ποίηση του Ρίτσου πατά στο χώμα και στη λάσπη, και γίνεται σκάλα για να υψωθούν εκείνοι που γεννήθηκαν στο(και από) χώμα και στη λάσπη, και που με αυτό το χώμα και αυτή τη λάσπη, και με τις προσπάθειες των ανθρώπων αυτών, έχει οικοδομηθεί ο κόσμος στον οποίο ζούμε. Η Δημουλά είναι ανίκανη να το κάνει αυτό, δεν καταλαβαίνει, δεν αισθάνεται, δεν ζει στον ίδιο κόσμο με αυτούς τους ανθρώπους, για εκείνη ο φτωχός και ο μετανάστης είναι σκουπίδι που πρέπει να καταλήξει στην χωματερή για να μην της χαλά την αισθητική. Για να το πούμε και διαφορετικά, αν η τέχνη ήταν ένα παγκάκι, ο Ρίτσος θα καθόταν δίπλα στους μετανάστες και στους φτωχούς θα συζητούσε μαζί τους, στο Ελις Αιλαντ της Κικής όλοι αυτοί κρίνονται ανεπιθύμητοι.
Η Δημουλά απευθύνεται σε ανθρώπους που ήδη είναι ψηλά, ψηλά με μορφωτικούς, με κοινωνικούς, με οικονομικούς όρους. Η ποίηση της, η τέχνη της, χρησιμεύει σαν στεγανό, σαν νοητό πνευματικό σύνορο που χωρίζει έναν κόσμο από έναν άλλο, σύνορο που καλλίτερα να παραμείνει αδιαπέραστο, που δεν χωρά πνευματικούς μετανάστες, τουλάχιστον όχι αν εκείνοι δεν αποδεχθούν τους όρους της δικής της, πάνω από τα σύννεφα, κοινωνίας. Δεν αποτελεί σκάλα λοιπόν, αποτελεί θόλο, μετατρέπει το «αν δεν μπορώ να σε κάνω να το δεις και εσύ είναι σαν να μην το έχω» σε «αυτό που εγώ έχω με ξεχωρίζει από σένα που δεν έχεις τίποτα». Αποτελεί δε την χειρότερη μορφή ιδιοποίησης, την ιδιοποίηση της πνευματικής δημιουργίας, που μετατρέπει κάτι που μπορούν να το απολαμβάνουν και να εκφράζονται όλοι μέσα από αυτό, σε προϊόν που ικανοποιεί και εκφράζει συγκεκριμένο και αυστηρά περιορισμένο target group.
Είναι ένα είδος τέχνης λοιπόν που εκπροσωπεί ένα συγκεκριμένο πνεύμα και ένα δεδομένο πολιτισμό, που για τον απλό άνθρωπο που θα έρθει σε επαφή μαζί του μοιάζει με κονσέρβα χωρίς το ανάλογο ανοιχτήρι, και που ακόμα και αν μπορούσε να την ανοίξει θα έβρισκε μέσα αέρα κοπανιστό. Αυτός είναι ο πολιτισμός των ανισοτήτων, της ακραίας φτώχειας και της εξαθλίωσης, σε κοινωνίες με αριστοκράτες και δούλους, ή πιο σωστά με καπιταλιστές και το σκυλολόι τους και με εργάτες προλετάριους, άνεργους, άστεγους και λοιπά λούμπεν στοιχεία. Όλοι αυτοί όχι ανεξάρτητοι ο ένας από τον άλλον, αλλά με τον έναν να είναι αιτία της εξύψωσης του άλλου και τον άλλο να είναι αιτία της εξαθλίωσης του πρώτου. Αυτή την τέχνη και αυτό το πνεύμα εκφράζουν διανοητές όπως η Δημουλά, την συντήρηση και την εκμετάλλευση, ή πιο σωστά την συντήρηση της εκμετάλλευσης που τους επιτρέπει να διακρίνονται ως πρώτοι και καλύτεροι σε μια κοινωνία μη ίσων. Συχνά όλοι αυτοί αντιλαμβάνονται τον εαυτό τους ως δάσκαλο, αν όντως ήταν τέτοιοι, θα ήταν εντελώς αποτυχημένοι, γιατί η αξία κάθε δασκάλου φαίνεται από το επίπεδο των μαθητών του, και μαθητές ενός ανθρώπου του πνεύματος θα έπρεπε να ήταν ολάκερη η κοινωνία, και πρωτίστως εκείνοι που έχουν την περισσότερη έλλειψη άρα και την περισσότερη ανάγκη να μάθουν. Αν και για να πούμε την αλήθεια, όσο λιγότερα διδαχθεί ο λαός απο αυτού του είδους τους πνευματικούς ανθρώπους, τόσο το καλλίτερο.
Λαγωνικάκης Φραγκίσκος(Poexania)
Να φτάνεις σ΄αυτή την ηλικία και να ξεφτελίζεσαι τόσο …
Τι να πει κανείς.
Αηδία νιώθει κανείς για «ποιητές» σαν την Κική …
Καλημερα φιλε φαρο. Απο τη μια την λυπαμαι να σου πω, οταν η ευαισθησια καποιου για τον συνανθρωπο του φτανει μεχρι εκει που ο συνανθρωπος του του πιανει το παγκακι, τοτε να την χεσω και την ποιηση του και το ατομο το ιδιο. Θα προτιμουσα να μην τις ειχε κανει αυτες τις ταπεινωτικες δηλωσεις, μεγαλη γυναίκα, θα προτιμουσα να μου ειχε αφησει τη δυνατοτητα να τη σεβομουν.
Γεια σου poe!
Μια χαρα τα λες στο αρθρο σου, (το ανεβασα και στο γλομπινγκ) και θα συμφωνησω με το οτι δεν εχει σημασια η οποια »αναγνωριση» εχει κανεις, οσο το τι προτιμα να δηλωνει δημοσια. Και η συγκεκριμενη λογοτεχνης μας αφησε μια ..ασχημη γευση στο στομα με τις ρατσιστικες δηλωσεις της. Εχω απογοητευτει παντως απo πολλους που υποτιθεται ανηκουν στον κοσμο του ..»πνευματος και της τεχνης» στην Ελλαδα!
Ευχαριστω για την αναδημοσιευση
Βασικα ολοι αυτοι οι ανθρωποι θα επρεπε να δειξουν ευαισθησια απεναντι στο φαινομενο φτωχεια και μεταναστευση και να μην αναπαραγουν ετσι αψηφιστα τα οσα λεγονται απο εδω και απο εκει.
Θα επρεπε να ξερουν γιατι οι μεταναστες εχουν καταληξει να δημιουργουν γκετο και ποιος τους ωθει προς τα εκει, θα επρεπε να γνωριζουν τις συνθηκες κατω απο τις οποιες γεννιεται αυτου του ειδους η εγκληματικοτητα και να δειχνουν το δασος και οχι το δεντρο.
Παρολα αυτα δεν το κανουν, αντιθετα, μας προτεινουν μεσω υπογεγραμμενων ραγιαδοκειμενων να σκυψουμε το κεφαλι και να δουλεψουμε κατα τις επιταγες των νταβατζηδων μας ωστε να κανουμε αυτο που θελουν και να μας αφησουν. Τοσα καταλαβαινει τοσα λεει, στο κατω κατω δεν ειναι αυτη η ανεργη ή η αφραγκη αλλα ουτε και η ξεσπιτωμενη ουτε και ειναι απο τους συνταξιουχους που δεν εχουν να αγορασουν φαρμακα η απο τους γονεις που δεν εχουν να σπουδασουν ή ακομη και να ταισουν τα παιδια τους.
Δεν πειραζει ομως, ο καθενας οπου νομιζει οτι βρισκονται τα συμφεροντα του…
Ολοκληρη η συνεντευξη της Δημουλα εκει
http://news247.gr/eidiseis/koinonia/ti_akrivws_eipe_h_dhmoyla_gia_toys_metanastes_sthn_kypselh.2242953.html
Αν και τα λεει πιο στρογγυλεμενα το νοημα κατα τη γνωμη μου δεν αλλαζει
Μεταφερω αξιολογο σχολιο απο χρηστη στο Redfly
Dinos M.8 Μαΐου 2013 – 3:13 μ.μ.
Αυτή είναι η μόνη διανόηση που μπορεί να προσφέρει μια τάξη που πεθαίνει…
Δεν με ενοχλεί το μεμονωμένο ρατσιστικό σχόλιο. Δεν περίμενα και τίποτα καλύτερο. Με ενοχλεί η θέση τους στην κοινωνία και η στάση τους απέναντι στον κόσμο.
Τι θα πει διανοούμενος; Ποιος «επιλέγει» αν κάποιος είναι διανοούμενος ή όχι; Δεν είναι ξεκάθαρο ότι η κάθε τάξη επιλέγει τους διανοούμενούς της; Δεν ακόμα πιο ξεκάθαρο ότι αυτοί που προβάλλονται ως διανοούμενοι του σήμερα είναι οι εκλεκτοί της κυρίαρχης αστικής τάξης; Και δεν είναι ακόμα πιο ξεκάθαρο ότι, όπως ο αστός είναι σήμερα υποχρεωμένος να τσακίσει το λαό, έτσι και το κάθε μορφωμένο φερέφωνό του θα προσπαθήσει να τσακίσει το πνεύμα του λαού;
Οι αναλύσεις τους, εκτός πραγματικότητας, με κάνουν να γελάω. Ιδίως οι ψυχολογικές, κοινωνικές και πολιτικές αναλύσεις για την κρίση (βλ. Στ. Ράμφος) είναι τραγικές, όταν ταυτόχρονα ζεις με ανθρώπους που κόβουν το ψωμί και το λάδι για να έχουν ρεύμα.
Είναι μικροαστοί και μεσοαστοί, που στις καλές εποχές μπορεί να φαίνονταν και κάπως σοβαροί. Τώρα ο φόβος τους για τα ερείπια που θα τους πλακώσουν, τους κάνει να φαίνονται γελοίοι. Στις συνθήκες αυτές, έστω και υποσυνείδητα, θυμήθηκαν που πραγματικά ανήκουν, και θα ακούσουμε από αυτούς όλα όσα ακούμε στα καφενεία. Με απόλυτη βεβαιότητα, θα γράψουν και θα πουν πιο γελοία πράγματα.
Ετσι κι αλλοιώς η Ιστορία θα τους κατατάξει εκει που τους πρέπει και που ανη
ήκουν
Ναι αλλα δεν συμφωνεις μαζι μου, οτι η ιστορια, την ωρα που τη ζεις, μοιάζει κάπως δυσκίνητη;
ΔΕ Σ’ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΣΟΚΟΡΟΥΦΙΑΝΕ ΠΟΥ Η ΚΙΚΗ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΠΕ;
ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ. ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΑΓΚΑΚΙΑ ΟΙ ΞΕΝΟΙ.
ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΡΙΟΛΑ Η ΔΗΜΟΥΛΑ;;
ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕ ΛΙΓΟ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙ ΤΗΣ ΣΑΝΤΡΑ ΜΠΟΥΛΟΚ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΟΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΟΝΟΜΑΝΕ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΙΕΣ.
ΑΝ ΑΥΡΙΟ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΝΑ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΚΙΚΗ ΚΑΙ Η ΚΑΘΕ ΚΙΚΗ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΤΡΟΠΑΡΙ.
ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΩΝ ΚΑΛΙΤΕΧΝΑΔΩΝ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕ ΤΗΝ ΠΟΠΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΝΙΝΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΚΙ Ο ΠΑΝΟΥΣΗΣ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑΣΝΙΚΟΦ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΕ ΑΣΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΧΥΔΑΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΔΙΑΦΩΝΩ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΣΗΜΕΙΟ.
ΚΑΙ Η ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ, ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΙΕΣΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΒΙΩΜΑ.
ΧΑΧΑ
ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΙΓΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΤΑΝΕ ΤΗΝ ΜΑΣΚΑ ΤΗΝ ΨΕΥΤΟΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΥ ΦΟΡΑΓΑΝΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ «ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ’.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Κοιτα οπως ειπα και σε σχολιο στο ρεντφλαι, πρωτιμω την Κικη, που δεν το επαιξε ποτε κατι διαφορετικο, παρα κατι αλλους, οπως για παραδειγμα τον Νταλαρα που ανεφερες και εσυ.
ΣΩΣΤΟ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Καλα την Κικη Δημουλα δεν ξερεις;
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CE%94%CE%B7%CE%BC%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AC
ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΚΟΥΣΕΙ.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΗΤΡΙΑ. ΠΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΡΩ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Την Δημουλά δεν την γνωρίζω ούτε σαν ποιήτρια, καθ΄ ότι δεν έχω τέτοια ενδιαφέροντα, ούτε και σαν άνθρωπο. Μετά το ντόρο που έγινε διάβασα το «ρατσιστικό κείμενο» και πραγματικά έμεινα έκπληκτος με την παραπληροφόρηση που παίζει στις μέρες μας. Δεν γνωρίζω τα κίνητρα αυτών που το πρόβαλαν έτσι, αλλά πραγματικά θα ήθελα κάποιος να μου υποδείξει το ρατσιστικό του κειμένου.
Εγώ διέκρινα περισσότερο μια αναπόληση των περασμένων από ένα μεγάλο άνθρωπο (πολύ συνηθισμένο) και παράλληλα μια θαυμαστή ανεκτικότητα και αποδοχή για το διαφορετικό που λείπει από το μέσο έλληνα σήμερα.
ΥΓ αν ενόχλησε η φράση για τα «παγκάκια» και δεν σας εντυπωσίασαν θετικά όλα τα άλλα τότε λυπάμαι αλλά πρέπει να έχετε πνευματικό ρατσισμό.
με αφορμή την δήλωση της Κ. Δημουλά που είπε ότι δεν αντέχει άλλο τους μετανάστες διότι την τρομάζουν, είναι πολλοί, κλέβουν και πιάνουν όλα τα παγκάκια της Αθήνας.
ΑΝ ΑΥΤΗ Η ΑΤΑΚΑ ΔΕΝ Σ’ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΤΟΤΕ ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΔΙΑΚΑΤΑΤΕΧΕΣΑΙ ΑΠΟ ΣΚΕΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ.
ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΑΥΤΟ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Είπε ότι τους φοβάται και αυτό είναι ανθρώπινο όταν η εγκληματικότητα αυξάνεται. Αλλά εσύ φίλε thersitis όταν σχολιάζεις κάτι αναφέρεσαι ακριβώς στο πρωτότυπο. Τώρα σε ποιο σημείο ακριβώς λέει αυτά που ισχυρίζεσαι.
ΥΓ Το πρωτότυπο βρίσκεται σε σχόλιο.
ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ;
ΙΙΣΧΥΡΙΖΕΣΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ.
ΠΑΡΕ ΝΑ ΧΕΙΣ ΛΟΠΟΝ ΤΙΣ ΜΗ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΙΚΗΣ.
ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΙΣ, ΜΕ ΠΟΝΟ ΨΥΧΗΣ.
ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΕΣΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΠΡΟΣΕΞΕ.
1) Μην ξεχνάμε πως οι ξένοι που βρέθηκαν εδώ ήταν λόγω της φτώχειας των χωρών εκείνων. Ήλθαν να ζήσουν εδώ πέρα. Οι ξένοι (οι Αλβανοί τουλάχιστον) επιστρέφουν βέβαια στις πατρίδες τους. Το μόνο που κάνω για την Κυψέλη είναι να ζω ακόμη εκεί.
Θα πρέπει να το πούμε πάντως και αυτό, πρέπει να πω όμως ότι είναι και ένας συνεχής κίνδυνος, κινδυνεύουν οι ντόπιοι από κλοπές φοβερές ακόμη και σ
τον δρόμο.
ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΠΙΣΡΕΦΟΥΝ ΣΤΙΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΤΟΥΣ. ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΙΚΙΤΣΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕΝΟΥΝ Ε;
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΤΩΧΕΙΑ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΣΕ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΕΔΩ;
ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΚΑΜΙΑ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΟΥΝ.
ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΚΛΟΠΕΣ ΣΥΝΕΧΩΣ. ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΚΙΚΙΤΣΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΡΑΦΑΣΙΣΤΑΡΙΟ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΔΕΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΑΠΟ ΚΛΟΠΕΣ;
ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΧΑΩΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΛΕΣ ΟΤΙ ΟΙ ΝΤΟΠΙΟΙ ΚΙ ΟΧΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΕΙΔΙΚΑ ΚΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΩΣ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ. ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ.
2) Σας λέω ένα πάρα πολύ συγκεκριμένο πράγμα: Πυθίας 42 ήταν το πατρικό μου όπου ζει σε ένα διαμέρισμα η αδελφή μου. Δύο φορές την πήγαν στο νοσοκομείο, δύο φορές την παραμόρφωσε ένας έξω από το σπίτι διότι δεν έβρισκε τα κλειδιά για να μπει μέσα…
Την πρώτη φορά και εκείνη και τον άνδρα της επί δύο ώρες τους έκλεισαν το στόμα, τους έκλεισαν στο μπάνιο και έκλεβαν το σπίτι ανενόχλητοι.
Περιορισμένα περιστατικά ναι αλλά ο φόβος είναι απεριόριστος. Δεν θέλω να πω ότι οι ξένοι της Κυψέλης είναι και ληστές.
ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΣ ΒΡΕ ΚΙΚΙΤΣΑ ΤΟ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΑΜΑ Ε;
ΠΟΠΟ. ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ. ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΛΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ.
ΒΡΕ ΚΙΚΙΤΣΑ ΤΟΣΕΣ ΑΛΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΔΕΝ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΥΠΟΠΕΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΣΟΥ;
ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ Ε;
ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;
3) Πάντως εάν πάει κανείς στην πλατεία της Κυψέλης, δεν έχει χώρο να πατήσει. Στα δε παγκάκια κάθονται άνθρωποι ξένοι – πολύ φυσικό βέβαια πώς να περάσουν την ώρα τους – και παίζουν κάτι δικά τους χαρτιά και με χαρτάκια γεμίζει ο τόπος.
Βεβαίως οι Κυψελιώτες έχουν εκτοπιστεί, αυτό είναι μια πραγματικότητα, βεβαίως τους αγάπαμε τους ξένους αφού φύγαν από εκεί για έλθουν και να ζήσουν να δουλέψουν αλλά κάπως πρέπει να μοιραστούν οι χώροι
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ. ΕΝΑ ΠΑΓΚΑΚΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Σ’ ΟΛΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΟΙ ΒΡΩΜΟΞΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΚΕΙ ΚΑΤΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΤΙΑ ΠΟΥ ΕΓΩ Η ΚΙΚΙΤΣΑ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΙ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΕ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΧΑΛΩΝΤΑΣ ΤΤΟΝ ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΟΙΣΤΡΟ ΚΙΑ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΜΟΥ.
ΟΙ ΚΥΨΕΛΙΩΤΕΣ ΕΚΤΟΠΙΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΚΑΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΓΑΠΑΜΕ (ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΟΥΣΕ Η ΚΙΚΙΤΣΑ) ΑΛΑΛ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΧΩΡΟΙ.
ΤΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ ΜΩΡΗ ΧΑΜΟΥΡΑ ΟΙ ΧΩΡΟΙ;
ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΧΩΡΟ ΠΑΓΚΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΓΚΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ;
ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΣΚΑΤΟΦΑΣΙΣΤΑΡΙΟ!!
ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΝΟΤΟ.
ΜΗΝ ΜΟΛΥΝΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ DNA ΤΗΣ ΙΕΡΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΦΥΛΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ.
ΚΑΙ 4)
ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΤΑΡΙΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΔΩ
Παίζαμε πεντόβολα ώρες ολόκληρες στα σκαλάκια του σπιτιού. Ήτανε μια άλλη κατάσταση, την νοσταλγώ πάρα πολύ και δεν ξέρω αν αυτός είναι ο λόγος που δεν ακολούθησα την κόρη μου στο προάστιο ή απλά ο φόβος να προσαρμοστώ στο καινούριο.
Εγώ συνήθισα με τους ξένους, να ξυπνώ και να τους βλέπω. Έχω συναντήσει πολλούς μαύρους με καρότσια του σούπερ μάρκετ… έχει όμως κι έναν μόδιστρο πακιστανό η γειτονιά μου που δεν τον φτάνει κανείς στο διόρθωμα, Φαέθοντος βρίσκεται… και ανδρικά και γυναικεία.
ΣΥΝΗΘΣΙΑ ΛΕΕΙ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ. ΑΡΧΙΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΩ ΣΤΑ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ ΚΑΙ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΝΟΣΤΑΛΓΩ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΓΛΥΚΙΑ ΕΠΟΧΗ ΟΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΚΑΤΟΞΕΝΟΙ ΗΤΑΝ ΣΤΙΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΤΟΥΣ ΚΙ ΕΓΩ ΕΒΓΑΙΝΑ ΚΙ ΕΠΑΙΖΑ ΠΕΝΤΟΝΒΟΛΑ. ΜΕ ΤΗΝ ΓΛΥΑΚΙΑ ΜΟΥ ΚΟΡΗ.
ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΚΟΛΟΥΘΗΣΑ.
ΑΠΙΘΑΝΗ ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ. ΚΑΙ ΦΟΒΟΣ ΟΤΙΔΗΠ[ΟΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΧΟΥΜΕ ΜΑΘΕΙ ΠΑΤΡΟΠΑΡΑΔΟΤΑ.
ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΜΥΑΛΟ ΑΤΟΜΟ ΤΗΣ ΤΧΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
ΑΠΟΛΥΤΟ ΣΙΧΑΜΑ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΙΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ.
ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΛΟΓΟΣ.
ΧΑΧΑ
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Θερσιτη με εβγαλες απο τον κοπο να απαντω τα αυτονοητα
Η διακριση που κανει μεταξυ «αυτοι» και «εμεις» και το ποια θα επρεπε να ειναι η δικη τους θεση και ποια η δικη μας, κρυβει οχι μονο ξενοφοβικα στοιχεια αλλα και ρατσιστικα. Τα υπολοιπα τα γραφω και στο αρθρο μου για οποιον δεν ψαχνει να δικαιολογησει τα αδικαιολογητα.
Και εχει διαφορετικο βαρος ολα αυτα να τα λεει η 80χρονη κερα κλεανθη, και διαφορετικο βαρος να τα λεει ενας ανθρωπος, «καλλιεργημενος».
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΟΡΘΟΤΑΤΑ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΜΑΥΡΟ Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΑΣΠΡΟ ΜΠΛΕ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΥΣΑΡΕΣΤΟΥΣ ΣΥΝΕΙΡΜΟΥΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟΕΘΝΕΙΣ.
ΧΑΧΑ
ΑΛΛΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΠΟΙΗΤΡΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΚΥΡΑ ΚΑΤΙΝΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ.
ΑΝ ΚΑΙ Η ΚΥΡΑ ΚΑΤΙΝΑ ΕΠΕΙΔΗ ΒΛΕΠΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΚΙΑ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΤΗΣ ΝΑ ΝΑΙ ΣΕ ΚΟΙΝΗ ΜΟΙΡΑ ΜΕ ΤΑ ΦΤΩΧΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΔΕΙΧΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους.
1. Αυτό που γράφει αποτελεί μια περιγραφή της κατάστασης. Αν η πραγματικότητα όταν εκφράζεται αποτελεί για σένα ρατσισμό πραγματικά λυπάμαι. Οι προεκτάσεις μάλιστα που γράφεις είναι 100% δικές σου και δεν προκύπτουν από το κείμενο.
2. Περιγραφή ενός τραγικού περιστατικού. Πάλι η πραγματικότητα σε τρομάζει και αδυνατείς να την αντιμετωπίσεις. Σε βολεύει να προσποιείσαι ότι δεν τρέχει τίποτα. Αλήθεια έχει ζήσει μια ώρα στις υποβαθμισμένες περιοχές της Αθήνας; Παρ΄ όλες όμως τις κακές εμπειρίες δεν κατηγορεί τους αλλοδαπούς συνολικά, το αντίθετο μάλιστα έχει να πει αρκετά καλά που εσύ τα παραβλέπεις εσκεμμένα.
3. Σε ενόχλησαν τα «παγκάκια» αλλά δεν πρόσεχες ότι την ενοχλούν και οι πολυκατοικίες. Ονειρεύεται τη κυψέλη της νιότης της, θα το στερήσουμε από ένα μεγάλο άνθρωπο να αναπολεί τα περασμένα;
4. Ένας άνθρωπος που έχει επιλέξει να ζει στην Κυψέλη, που προσπαθεί να προσαρμοστεί με την νέα πραγματικότητα και να δει την καλή εκδοχή, για σένα είναι ρατσιστής;
Πραγματικά ρατσισμό διαπιστώνω μόνο σ΄ αυτά που γράφεις. Αδυνατείς να προσεγγίσεις την τρίτη ηλικία καλοπροαίρετα και δίνεις προεκτάσεις που μόνο προκατάληψη προδίδουν.
Η διαπίστωση διαφορών δεν συνιστά ρατσισμό, ούτε βέβαια η περιγραφή της πραγματικότητα. Το «αυτοί» και το «εμείς» χωρίς επίθετα και προσδιορισμούς φίλε poexania δεν περιέχει ούτε ξενοφοβικά ούτε ρατσιστικά στοιχεία. Ρατσισμός έχουμε όταν θεωρούμε ότι μια κοινωνική ομάδα υπερέχει των άλλων και σ΄ αυτό το ατόπημα νομίζω ότι έχεις υποπέσει άθελά σου thersitis.
Φιλικά.
XAXA
ΕΙΣΑΙ ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ.
ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ.
ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΙΛΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ.
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΘΕΛΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΟΣ.
Η ΚΙΚΙΤΣΑ Η ΟΜΟΓΑΛΑΚΤΗ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΜΕΧΙ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΠΑΓΚΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
Μόνο ο τρόπος που γράφεις αναφερόμενος στην Δημουλά (Κικίστα κτλ) δείχνει την ανωτερότητά σου. Ο ορισμός του ρατσισμού.
Δεν είδα πάντως να μπαίνεις στη ουσία του σχολίου μου.
Κατά τα αλλά μου προσάπτεις και τα χαρακτηριστικά του Γκέμπελ. Τα θεωρώ σαν τρολάρισμα και τα παραβλέπω επειδή εκτιμώ τη δουλεία που κάνει σ΄ αυτό το blog ο Poexania
ΑΣΤΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΑΔΑΚΙΑ ΦΑΣΙΣΤΑΚΙ, ΠΟΥ ΠΑΡΣΤΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΙΓΜΕΝΙΟ.
ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΣΑΣ ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΕΘΝΕΙΣ ΟΧΙ ΕΓΩ.
ΕΧΩ ΗΔΗ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΤΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΩ ΤΑ ΙΔΙΑ.
ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΓΑΡΓΑΡΑ ΤΙΣ ΕΚΑΝΕΣ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΓΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ.
ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙ ΘΕΩΡΩ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥΣ.
ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΩ ΕΝΑ ΜΑΤΣΟ ΣΚΑΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΘΕ 9 ΤΟΥ ΜΑΗ ΓΙΟΡΤΑΖΩ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΝΙΚΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ.
ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΗ Η ΜΕΡΑ ΠΟΥ Η ΚΙΚΙΤΣΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΜΟΙΔΕΑΤΕΣ ΤΗΣ ΘΡΗΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΡΕΜΟΥΝ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΕΙ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ
ΟΛΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΩ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ. ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΚΑΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΞΕΝΩΝ ΠΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΦΤΩΧΟΙ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΙΜΙΟΥΣ ΝΤΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΘΑ ΣΤΕΡΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ Σ’ ΕΝΑ ΠΑΓΚΑΚΙ;
ΔΕΝ ΗΡΘΑΝΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΝ ΗΡΘΑΝ ΚΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΘΥΜΑΤΑ ΥΠΕΡΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ.
ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΕΙ Η ΚΙΚΙΤΣΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ.
ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΙ, ΛΕΕΙ.
ΓΕΙΑ ΣΑΣ